کد خبر: ۹۱۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 13 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از انتصاب بخشدار جدید چاروسا اولین نشست شورای اداری برگزار شد.

در اولین نشست شورای اداری غیبت چند مدیر مشهود بود که با واکنش بخشدار همراه بود و از مدیرانی که غیبت بودند خواست تا علت غیبت خود را اعلام و از جلسات آینده برخورد خواهد شد.

 

سیدشرمت الله داربام بخشدار چاروسا در این نشست نظم را اولویت کاری خود دانست و حضور به موقع و نظم در جلسات را یکی از اولویت کاری خود دانست.

وی به مطلب ارائه شده در جلسه تودیع و معارفه که اصلاح طلبم هم واکنش نشان داد و تاکید کرد: من در حوزه کاری اهل هیچ جناح سیاسی نیستم و در عمل هم نشان خواهم داد تنها عاملی که باعث شد این حرف را بزنم خواستم هویت خود را اعلام کنم چرا که این منطقه به اندازه ای مشکلات دارد که سیاست نمی تواند راه چاره برای حل مشکلات مردم باشد.

داربام با بیان اینکه هویتم اصلاح طلبی است اما در کارم استغفار می کنم اگر بخواهم جناحی کار کنم خاطرنشان کرد: اگر به چهره چاروسا نگاه کنیم ضمن اینکه باید قدردان خدمات نظام باشیم مشکلات زیادی هست که جناح بازی نباید در آن حکم فرما شود و بسیاری از مشکلات را که 14 سالهدر این منطقه مشاهده می کنیم همچنان ادامه دارد.

بخشدار چاروسا خود را روستا زاده و عشایری دانست و خواستار کمک همه مسوولان و مردم چاروسا شد و در ادامه یادآور شد: مدیرانی که امروز در جلسه حضور پیدا نکردند بدانندسه چیز را اولویت قرار می دهیم یکی وقت، تکریم ارباب رجوع و قانون است.

وی گفت: حاضر نیستم که تنها صندلی را اشغال کنم و سکوت کنم و کاری برای مردم صورت نگیرد  تمام تلاش را برای خدمت به مردم بکار می بندم.

در ادامه اعضای شورای اداری چاروسا و رئیس دادگستری چاروسا گلزار شهدا قلعه رئیسی را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

حجت الاسلام صادق انصاری پور در این مراسم شهدا را نماد عزت و آبروی کشور و ملت دانست و عنوان کرد: شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در شغل و جایگاهی که داریم خدمت گذار خوبی برای مردم باشیم و امروز سیاسی کاری و عقب افتادن کار مردم به خاطر سیاسی کاری خیانت است و از بخشدار جدید می خواهیم به جای سیاسی کاری تنها به فکر مشکلات مردم باشد.

رئیس دادگستری چاروسا خواستار مشخص کردن ادارات فاقد مدیر شد و گفت: امروز وضعیت برق در بعضی روستاها نگران کننده است و امیدواریم وضعیت اداراتی همچون اداره برق مشخص شود تا مشکلات مردم بهتر پپگیری شود.

وی با انتقاد از بعضی جلسات فاقد خروجی تاکید کرد: بعضی جلسات تنها صوری هستند و فاقد خروجی که امیدواریم این جلسات فاقد خروجی برگزار نشوند./ فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار