معاون سیاسی استاندار
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت خطرناک کرونا در گچساران و مشهود بودن ضعف مدیریتی خواستار تغییر رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران شد .
کد خبر: ۹۱۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 29 October 2020

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت خطرناک کرونا در گچساران و مشهود بودن ضعف مدیریتی خواستار تغییر رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احد جمالی در نشست ستاد مقابله با کرونا خطاب به پرویز یزان پناه رئیس دانشکاه علوم پزشکی با انتقاد شدید از وضعیت کرونا در شهرستان گچساران گفت: چرا شهرستانی که چهار بیمارستان دارد باید چنین وضعیتی داشته باشد ؟
جمالی افزود : حتما جای کار اشکال دارد که بهداشت و درمان این شهرستان نتوانسته اوضاع را کنترل کند باید در مورد این مدیریت تجدید نظر شود.
وی ادامه داد : حتما خود شما هم به این نتیجه رسیده اید که وضعیت مدیریت شبکه بهداشت و درمان گچساران ضعیف است پس به نظر می رسد تغییر مدیریتی در این شهرستان ضروری است.
جمالی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به مدیریت تامین اکسیژن تاکید کرد و گفت : باید پایش لازم برای پشتیبانی مستمر اجرایی و گزارشات در این بخش ارائه شود.
وی با بیان اینکه افت فشار اکسیژن در بیمارستان معین گزارش شده است، اظهار کرد : چند شب گذشته چند بیمار وضعیت بحرانی داشتند که به دلیل مشکل اکسیژن نتوانستند به بخش مراقبت های ویژه منتقل شوند.
وی ادامه داد : در خصوص عروسی ها و تشییع جنازه ها لازم است نیروی انتظامی در محل حضور فیزیکی داشته باشند و افراد ناقض امنیت سلامت شناسایی و در صورت لزوم فیلمبرداری شوند و به مراجع قضایی معرفی شوند.
جماای با اشاره به وضعیت پیش آمده در کشور گفت : الان رهبری  مستقیم وارد مو‌ضوع شده و وضعیت جنبه شرعی پیدا کرده است پس لازم است مردم و مسئولان با همه توان و ظرفیت تلاش کنند.
وی افزود : از بسیج ، روحانیت و متنفذین محله ها جهت جلوگیری از تجمعات  استفاده شود و هر چه از ظرفیت مردمی استفاده شود موفقیت در کار بیشتر خواهد بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : افراد زیادی هستند که توانایی هایی دارند اعلام آمادگی برای کمک دارند که باید این افراد دیده شوند.
جمالی افزود : لازم است افراد متجاهری که پروتکل ها را رعایت نمی کنند ردیابی شوند و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی معرفی تا با آن ها برخورد شوند.
جمالی در پایان خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت : اقای یزدانپپاه رودربایستی نداشته باشید اعلام کنید کسانی را که به وظایف خود عمل نمی کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار