پروژه ۴ خطه کردن جاده لیکک مرکز شهرستان بهمئی به سمت ماغر بعد از گذشت ۴ سال از آغاز بکار این پروژه، به حال خود رها شده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 28 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، 4 سال پیش عملیات اجرایی پروژه چهارخطه کردن جاده لیکک مرکز شهرستان بهمئی به سمت ماغر به طول یک کیلومتر آغاز شد ولی بعد از این سال‌ها هنوز خبری از تکمیل و بهره برداری از آن نیست و تنها هر روز به نارضایتی مردم اضافه می‌کند.
یکی از برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در سال‌های اخیر چهار خطه کردن ورودی و خروجی شهرهای بوده که بررسی میدانی خبرنگاران تسنیم در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد نشان می‌دهد در برخی شهرهای این دیار هنوز خبری از اجرای این مصوبه نیست.
بدون شک چهارخطه کردن جاده بهمئی به سمت ماغر به طول یک کیلومتر باید در مدت زمان کوتاهی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گرفت که در سایه بی توجهی مسئولان و متولیان امر این پروژه بعد از 4 سال هنوز روند لاک پشتی به خود گرفته است.
یکی از شهروندان بهمئی می‌گوید: پیمانکار پروژه را رها کرده و وضعیت  دو  تا از پل‌های بزرگ آن خوب نیست و شونه‌های که جاده که توسط پیمانکار برداشت شده و باریک بودن و مسیر پر ترافیک بخصوص روز‌های پنج شنبه و جمعه خطر آفرین است.
طارم رئیس راه و شهرسازی شهرستان بهمئی از پاسخگویی به سوالات مختلف فرار می‌کند و می‌گوید:  پیگیر هستیم که پروژه چهارخطه کردن لیکک به ماغر تا نیمه اول آبان فعال شود. / تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار