امین موسایی رئیس جدید بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 26 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس  امین موسایی رئیس جدید بسیج اساتید در این برنامه با تشکر از زارعی رئیس بسیج اساتید کشور، و مجموعه سپاه و فرمانده سپاه  فتح، ریاست دانشگاه یاسوج، و علیپور رئیس سابق بسیج اساتید با بیان اینکه در بخش های مختلف باید حضور داشت و همه ما ابزار و وسیله برای اهداف بلند هستیم، گفت: هر کجا که نیاز باشد در راستای اهداف مقدس استفاده خواهیم شد و اگر لازم باشد راننده و نگهبان هم خواهم بود.
 
ریاست جدید بسیج اساتید با بیان اینکه بسیج در راستای حل مشکلات کشوری با روحیه جهادی گام بر می دارد، تاکید کرد: روزی با لباس نظامی، روزی دیگر در لباس خدمت جهادی و امروز در عرصه جنگ نرم بسیج نقش آفرینی می کرد و هدف لبیک به بیانات امامین انقلاب است.
 
وی با بیان اینکه تهدید عقاید جوانان، آسیب های فرهنگی و جنگ در سنگرهای مختلف وجود دارد و باید دفاع کرد، گفت: باید در مقابله با هجمه های فرهنگی، اقتصادی و فرهنگی فعال بود و در حیطه وظایف بسیج اساتید این وظایف وجود دارد و بنده هم به عنوان یک ابزار در این راستا گام برخواهم داشت.
 
موسایی با بیان اینکه راه اندازی اتاق های فکری که سبب کمک به ترویج  علم می شود باید از برنامه ها باشد، گفت: در نهادهای اجرایی به وسیله بسیج اساتید در جنبه های مختلف شامل اشتغال اقتصاد بحث های فکری و فرهنگی گام برمی داریم و باید با کادرسازی از ظرفیت نخبگان علمی و فرهنگی جهت بکارگیری در زمینه های مختلف برای آینده نظام گام برداشته  شود که نقش اساتید نقش پررنگی است.
 
 موسایی با بیان اینکه از طریق کارگروه های علمی و فرهنگی با دید حل المسائل باید حرکت کرد، گفت: باید در برابر هجمه هایی که نسبت به اعتقادات و باورهای مردم می شود، اقدام کرد.
 
موسایی با توضیح اینکه در زمینه جذب حداکثری اساتید بدون‌ نگاه های سیاسی قومیتی و جغرافیایی گام برمی داریم، گفت: دست یاری برای کمک به جامعه با همدلی و برادری  با همکاری بسیج اساتید بلند می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار