فرمانده انتظامی استان در همایش تجلیل از برترین‌های نمونه ترافیکی گفت: بیش از ۱۸۵ نقطه حادثه‌خیز در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۱ 21 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی " فرمانده انتظامی استان در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ، رئیس عقیدتی‌سیاسی ، بازرسی و روسای پلیس راه و راهور استان ، برخی از مسئولان و برترین‌های نمونه ترافیکی در یاسوج برگزار شد ، با اشاره به اینکه ترافیک و حمل و نقل و مشکلات مرتبط با آن دغدغه اصلی جوامع امروز بشری است اظهار داشت : کلیه فعالیت های اجتماعی ، اقتصادی فرهنگی و علمی به نوعی با مسئله ترافیک و حمل و نقل مرتبط می باشد.

وی افزود : از هزینه‌های کلان سرمایه‌گذاری در امور زیربنایی کشور گرفته تا سبد هزینه ماهیانه خانوار به نحوی با ترافیک و تصادفات و سوخت و هزینه های وابسته به آن مرتبط می باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر توپوگرافی و اقلیمی بیش از ۹۵ درصد از حمل کالا و مسافر از طریق شبکه جاده‌ای را به خود اختصاص داده تصریح کرد: بیش از ۱۸۵ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان وجود دارد که می‌طلبد سازمان‌های متولی راه و شهرسازی به جهت کاهش حوادث ترافیکی نسبت به رفع نقاط حادثه خیز جهت کاهش آنها اقدام نمایند.

مصطفایی بیان داشت: در ۱۰ سال اخیر قریب به ۱۹۴۰ نفر در تصادفات رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد فوت نموده اند. قریب ۸۸۰ نفر مصدوم و مجروح شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه مشارکت اجتماعی سازمان های متولی و مسئول در امر ترافیک در حوزه آموزشی و نرم افزاری و هم در حوزه سخت‌افزاری می‌تواند باعث گردد تا هنجارهای اجتماعی به باور تبدیل شود خاطرنشان کرد: در نتیجه این مشارکت روان‌سازی، ایمنی ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای نیز محقق می گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار