رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از تبعیض در تیم‌داری وزارت نفت به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 20 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد خداداد افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به زمزمه های شنیده شده مبنی بر انحلال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: نام این کار را نباید عدالت و انصاف گذاشت این مردم هم به ماند همه نقاط کشور خون داده و جوانان زیادی تقدیم اسلام و ایران کرده اند و امروز که با مشکلات بیکاری و آسیب های اجتماعی دست و پنجه نرم می کنیم نباید تنها دلخوشی جوانان گچساران که تیم نفت و گاز است را منحل کرده و فوتبال این شهر را که در جنوب کشور فوتبال با اصالتی است نابود کنند.
وی با بیان زحماتی که برای این تیم کشیده شده و با قهرمانی در مسابقات استانی به لیگ دسته سوم کشور رفته و آن جا هم قهرمان شده و به لیگ دو و سپس لیگ یک رفته و دوباره به لیگ دو بازگشته است اظهار کرد: مردم این شهر برای تیم نفت و گاز زجر زیادی کشیده اند و به پای این تیم نشسته و ده‌ها سال است که با این تیم زندگی می کنند و امروز به راحتی قرار است بر روی چنین تیمی قلم قرمز کشیده شود.
رئیس هیئت فوتبال استان ادامه داد: چطور کرمان اکنون دو تیم در لیگ برتر دارد و چند تیم هم در لیگ یک و چند تیم هم در رده های دیگر و زیر نظر وزیر و وزارتخانه اداره می شود اما گچساران که 25 درصد نفت و گاز ایران را تامین می‌کند حق تیم‌داری نداشته و نباید مورد لطف وزیر و وزارتخانه نفت قرار گیرد؟ دلیل این بی‌عدالتی‌ها چیست؟.
افشاریان خاطرنشان کرد: وزیر و وزارتخانه‌ها باید برای همه مردم ایران کار کنند و همه جوانان و مردم ایران را به دیده انصاف و عدالت بنگرند و تفاوتی میان جوان گچسارانی و جوان سایر استان‌ها قائل نشوند.
وی با انتقاد شدید از مسوولانی که به دنبال حذف تیم نفت و گاز گچساران هستند خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگذارید حق فرزندان استان ضایع شود مگر ما فرماندار و استاندار و نماینده نداریم که مانع چنین اقداماتی شوند و در روز روشن حق فرزندان گچسارانی و کهگیلویه و بویراحمدی ضایع شود.
رئیس هیئت فوتبال استان ادامه داد: مجموعه نفت و گاز گچساران به اندازه یک تیم لیگ برتری امکانات دارد و جوانان با استعداد و ظرفیت‌های کم نظیری در این شهر هست که باید از آن استفاده شود نه این که تیم نفت را منحل کنند و جوانان را به حال خود رها کرده تا گرفتار مواد مخدر و اعتیاد، سرخوردگی، افسردگی و زوال شوند.
افشاریان با انتقاد شدید از وزارت نفت و مناطق نفت خیر جنوب گفت: چگونه است که پارس جم جنوبی و صنعت نفت آبادان می‌توانند تیم‌داری کنند اما گچساران نمی‌تواند در حالی که 25 درصد از نفت و گاز کشور را تولید می‌کند، نام این کار چیست؟ بی‌عدالتی را این گونه باید معنا کرد.
وی هشدار داد که حذف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به این آسانی نخواهد بود تیمی که ریشه و اصالت دارد، حق این مردم را نمی‌توان زیر پا گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار