نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای کسب رتبه دوم کشوری طبق ارزیابی دستگاه‌های دولتی تبریک گفت و اظهار کرد: اقدامات استاندار مورد توجه قرار گرفته و کارکرد حسین کلانتری برای اجرای قوانین پسندیده و شایسته است.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱ 19 October 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام سید نصیر حسینی" روز  در نشست استانی ستاد مقابله با بیماری کرونا از زحمات چند ماهه اعضای این ستاد قدردانی کرد و افزود: شرایط بیماری کرونا سخت و بحرانی است قطعا در این برهه زحمات و تلاش‌های همه عزیزان ستاد مقابله با بیماری کرونا در کنترل آسیب‌ها و کاهش مبتلایان موثر است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس تصریح کرد: قدردان همه کسانی که دغدغه سلامتی مردم را دارند هستیم.
نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای کسب رتبه دوم کشوری طبق ارزیابی دستگاه‌های دولتی تبریک گفت و اظهار کرد: اقدامات استاندار مورد توجه قرار گرفته و کارکرد حسین کلانتری برای اجرای قوانین پسندیده و شایسته است.
حسینی ادامه داد: کرونا در کنار گرانی‌ آسیب‌های زیادی وارد کرده مردم تحت فشار هستند تلاش کنیم فشارها کاهش پیدا کند.
وی تاکید کرد: مقداری از گرانی‌ها دست ما نیست اما مواردی است که می‌توانیم تاثیرگذار باشیم و کنترل کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید مجدد بر اینکه در آمیخته شدن دو بحران کرونا و گرانی آسیب جدی به جامعه، مردم و کشور وارد کرده بیان کرد: همه باید برای رفع این دو مشکل و معضل جدی تلاش کنیم و یقین داشته باشیم خداوند به تلاش‌هایمان برکت می‌دهد.
حسینی با بیان اینکه اگر یک ساعت خالصانه کار کردیم خداوند برکت چند ساعته می‌دهد، تصریح کرد: مشکل بشر بر می‌گردد به اینکه هر چه بیشتر در حوزه صنعت، علم و تکنولوژی پیشرفت می‌کنیم از خداوند دور می‌شویم خدا هم بنده‌هایش را تنبیه و امتحان می‌کند.
وی اظهار کرد: خداوند عالم وقتی می‌بیند که انسان‌ها از مسیر انسانیت خارج می‌شوند ما را با یک چالش جدی مواجه می‌کند متاسفانه بشر امروزه یک بشر طاغی و یاغی است.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با صبر، حوصله، تدبیر، توسل و توکل به خدا و اولیاء الهی از کنار این بحران عبور کنیم، تاکید کرد: شرایط کنونی، سخت است اما خداوند راه عبور از این مسیر و شرایط سخت را باز می‌کند.
حسینی بیان کرد: گرچه آمارها روز به روز در حال افزایش است و درمان قطعی بیماری پیدا نشده اما توصیه می‌کنم همه عوامل برای کاهش آسیب‌های ناشی از این ویروس به کار گرفته شود.
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: همه روحانیون و مبلغین تلاش کنند و به مردم توصیه‌های لازم اعم از استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را داشته باشند تا زنجیره این ویروس قطع شود اما متاسفانه مشکل اصلی در عدم رعایت پروتکل‌ها است./ ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار