مجمع انتخابات هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست مدیر کل ورزش وجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت تک کاندیدا در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 19 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از برنا ؛ با حضور علوی مدیر کل ورزش وجوانان استان مجمع انتخابات هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی کهگیلویه و بویراحمد یک شنبه ۲۷مهرماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این مجمع ۱۵ نفر از اعضاء رئیس هیأت آینده کونگ فو و هنرهای رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد را انتخاب کردند.
مهدی عبداللهی تنها کاندیدا حاضر در این مجمع بود که با ارائه برنامه های ۴ ساله خود برای دومین بار رأی اعتماد به ‌نفس اعضاء را کسب کردند.
عبداللهی  یک دوره چهار ساله است که رئیس هیأت رشته کونگ فو و هنرهای رزمی  استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد و با اعلام آگهی فراخوان تنها نامزد ثبت نام کننده در این رشته بود.
گفتنی است، این انتخابات با حضور علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس مجمع و اعضای هیأت کونگ فو وهنرهای رزمی استان برگزار و مهدی عبداللهی تنها کاندید تصدی هیأت کونگ فو وهنرهای رزمی با کسب ۱۵ رأی برای مدت ۴سال دیگر رئیس هیأت کونگ فو وهنرهای رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار