امام جمعه قلعه رئیسی گفت: این روزها مواد مخدر دغدغه مهم ائمه جمعه است.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 19 October 2020
به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا،حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی چاروسا ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول و آغاز هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نیروی انتظامی به خصوص شهید مقداد بویر عنوان کرد: نیروی انتظامی از جمله ارگان هایی است که تمام وقت در خدمت مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی است و کسانی که در این راه به شهادت می رسند از اجر معنوی بالایی برخوردار هستند. 
امام جمعه قلعه رئیسی اقتدار، عزت و رحمت، رافت قانون محوری و ولایت مداری را سه اصل ممتاز نیروی انتظامی دانست و گفت: پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ازرسالت نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی باید با اقتدار در مقابل قانون ستیزان، هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت ایستادگی کند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرم، برنامه های آموزشی را دراولویت خود قرار دهند یادآور شد: کسانیکه در فضای مجازی انقلاب، نظام و دولت را تخریب و تضعیف می کنند و در راستای تحقق اهداف دشمن حرکت می کنند و فضا را در اختیار افراد سودجو قرارمی دهند تا به تضعیف انقلاب بپردازند،برخورد قانونی صورت گیرد.
وی اظهار کرد:اینکه به عملکرد ضعیف بعضی مدیران ودولت نقد داریم جای شکی نیست،اما امروز روزی نیست که دولت را تضعیف کنیم چرا که تضعیف دولت تضعیف نظام و انقلاب و ناامیدی در جامعه است.
صلواتی مواد مخدر را یکی از دغدغه های اصلی شهر قلعه رئیسی دانست و تاکید کرد:مطمئن باشید آسیب ها و خطرات مواد مخدر از داعش بیشتر است و کسانی که دارند از این طریق مردم جوانان و خانواده ها را آلوده می کنند همان داعش هستند.
همچنین در این دیدار،فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهدای نیروی انتظامی نماد شجاعت و پایبندی به ارزش های  نظام هستند، افزود: بسیاری از شهدای ما در مرزها و دردرگیری با اشرار به شهادت رسیدند و این نشان از اهمیت کار نیروی انتظامی که محافظ جان، مال و خاک این سرزمین است دارد و باتوجه به این مسئولیت سنگین هیچ گاه اجازه نخواهیم داد تا خدشه ای به ایران اسلامی وارد شود.  
وی نبود پارکینگ در چاروسا را مهمترین معضل برای نیروی انتظامی دانست و افزود: شبانه روز به دنبال این هستیم تا بتوانیم امنیتی پایدار را به جامعه ارزانی کنیم و نیازمندی این مهم همکاری همه با نیروی انتظامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار