در ابتدای این مراسم ، استاندار و اعضای شورای تامبن استان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از یگان های حاضر در میدان سان دیدند .
کد خبر: ۹۰۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 18 October 2020

همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی ، صبحگاه مشترک یکان های مختلف فرماندهی انتظامی استان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و شورای تامین استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ، استاندار و اعضای شورای تامین ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از یگان های حاضر در میدان سان دیدند .

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک این هفته ، گفت : به دلیل تقارن با عزاداری های ماه صفر تاخیر دو هفته ای در برگزاری هفته نیروی انتظامی را داشته ایم.
سرهنگ ستاد کی قباد مصطفایی افزود : این هفته با ۲۴ عنوان اصلی برگزار خواهد شد که عمده برنامه ها از طریق نرم افزاری و استفاده از ظرفیت های ویدیو کنفرانس خواهد بود.
مصطفایی ادامه داد : امنیت اصلی ترین نیاز جامعه است و وجود آن بستر همه فعالیت های بشر است که در صورت تحقق ، فعالیت ها اثربخشی بهتر خواهند داشت .
وی گفت : امروز به برکت خون شهدا و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح هیچ کشوری جرات بد نگاه کردن به این آب و خاک را ندارد.
فرمانده انتظامی استان افزود : امروز همچنین شاهد امنیت پایدار در کشور و نوار مرزی هستیم به گونه ای که مردم در امنیت و آرامش به فعالیت های خود می پردازند و این نتیجه هماهنگی کامل بین همه نیروهای مسلح و شورای امنیت کشور است.
سرهنگ ستاد مصطفایی ادامه داد : در یک سال گذشته اقدامات بسیار مهمی در حوزه انتظامی استان اتفاق افتاده است .
وی افزود : در این مدت موفق شده ایم پرونده های قتل را در سریع ترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم و قاتلین را در کمترین زمان ممکن دستگیر و تحویل عدالت دهیم.
مصطفایی ادامه داد : از جمله اقدامات مهم در یک سال اخیر افزایش کشفیات مواد مخدر و همچنین سلاح بوده است.
وی افزود : در حوزه ترافیک طی هفت ماه گذشته شاهد کاهش ۴۶ نفری فوتی ناشی از تصادفات نسبت به مشابه سال گذشته بوده ایم.
مصطفایی اظهار کرد : در سال جاری بر اساس برنامه ابلاغی نیروی انتظامی سامانه های هوشمند ارتقاء داده خواهد شد و ضمن ارتقاء کیفی سامانه های قبلی سامانه های جدیدی را هم اضافه کرده و می کنیم.
وی افزود : امروز با وجود سامانه های هوشمند کشف جرائم با سرعت و دقت بیشتری صورت می گیرد .
فرمانده انتظامی استان گفت : یکی از پیگیری های همیشگی ما ارتقاء سامانه های هوشمند سطح جاده ها است که اقداماتی صورت گرفته اما همچنان نیازمند همکاری بیشتر دیگر مسئولین جهت بهره برداری سریعتر این سامانه ها هستیم.
وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در حوزه پایش ۱۱۰ گفت : برخی از این مشکلات را مرتفع نموده ایم اماهمچنان نیازمند کمک های بیشتر هستم در برخی موارد امکانات جوابگوی اقدامات ما نیست که تلاش می کنیم با کمک و همکاری دیگر مسئولین این کمبودها برطرف شوند.
مصطفایی در پایان گفت : عزم فرماندهی انتظامی استان و مدیران تحت امر بر افزایش کمی و کیفی خدمات خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار