مراسم تشییع شهید داراب امرانی مامور خدوم نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 17 October 2020

شهید امنیت نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بوبراحمد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی مسئولان استان تشییع شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری در مراسم ادای احترام به این شهید والامقام ، شهدا را چراغ راه و و ستاره ای درخشان برای هدایت جامعه برشمرد و گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و جانفشانی و از خودگذشتگی ایثارگرانی است که با تمام وجود و خالصانه در راه اعتلای ایران اسلامی قدم برداشتند و جان شیرین خود را در این راه مقدس در طبق اخلاص گذاشتند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فداکاری و جان‌فشانی شهدا، ایثارگران و همچنین صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان بر کسی پوشیده نیست،گفت:باید مسئولان و مردم قدردان این از خودگذشتگی ها باشند.
استاندار حرکت در مسیر شهدا و تداوم راه راستین آنها را مهمترین نوع قدرشناسی دانست و افزود: باید تلاش کنیم هیچگاه یاد و خاطره این عزیزان در جامعه کم رنگ نشود.
شهید داراب امرانی از ماموران دلسوز و پرتلاش نیروی انتظامی استان بود که چند روز قبل در اثر درگیری با قاچاقچیان در محور یاسوج _ دهدشت خودوری آن ها دچار سانحه شد و وی به شهادت رسید.
لازم به ذکر است که شهید داراب امرانی برادر شهید سلیمان امرانی است که در سال 64 در شهر آبادان و در نبرد با دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار