کد خبر: ۹۰۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 16 October 2020
یک معلم فرانسوی که اخیرا سر کلاس درس کاریکاتورهایی از پیامبر اسلام را نشان داده بود سر بریده شد. فرد مهاجم به این معلم تاریخ به ضرب گلوله پلیس فرانسه کشته شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از  یورونیوز، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه به دنبال این حادثه در محل «ستاد بحران» در وزارت کشور فرانسه حضور یافت.
پلیس فرانسه شامگاه جمعه از حمله با سلاح سرد در شهر پاریس، پایتخت این کشور خبر داد.
این حادثه حدود ساعت ۱۷ به وقت محلی در شهر کوچک «کونفلان سنت اونورین» در منطقه «ایولین» در نزدیکی پاریس روی داد. رئیس جمهوری فرانسه قرار است تا ساعاتی دیگر در محل حادثه حضور پیدا کند.
منبعی در پلیس فرانسه به فرانس پرس گفته است که معلم سر بریده شده اخیرا سر کلاس درس کاریکاتورهایی از پیامبر اسلام را نشان داده بود. دادستانی ملی مبارزه با تروریسم در فرانسه تحقیق درباره این حادثه را آغاز کرده است.
ژرالد دارمنن، وزیر کشور فرانسه که هنگام وقوع این حادثه در مراکش به سر می برد سفر خود را نیمه کاره رها کرد تا به پاریس بازگردد.
نشریه فکاهی «شارلی ابدو» اخیرا همزمان با محاکمه متهمان به همدستی در حمله به تحریریه این نشریه در سال ۲۰۱۵ بار دیگر کاریکاتورهایی از پیامبر اسلام را منتشر کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
خطاب به معلم تاریخ!:
روزی که به فکر صید مروارید ری بودی و در دریای خون شنا میکردی باید به فکر نهنگش هم میبودی! از تو که گذشت اما امیدوارم این درسی باشد برای بقیه هم پالگی های فرانسوی ات.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار