کد خبر: ۹۰۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 15 October 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری پلیس تصریح کرد : در تعاقب انتشار خبری مبنی بر درگذشت همکار صدیق و وظیفه شناس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ، با پیگیری بعمل آمده شهادت شهید ستوانیکم داراب عمرانی تایید گردید که بدین وسیله شهادت این افسر غیور را به محضر مردم شریف استان، خانواده معظم ایشان و همکاران خدوم در فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

سرهنگ مصطفایی در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت این مامور جان برکف نیروی انتظامی تاکید کرد : پلیس با تمام توان مبارزه با قاچاقچیان و افرادی که در صدد تخطی از قانون هستند را ادامه می دهند و شهادت این همکار وظیفه شناس عزم مأموران را برای برخورد قاطع با چنین افرادی را چند برابر می کند.

مجموعه فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت این شهید گرانقدر را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و بیت داغدار آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نماید.

گفتنی است ستوانیکم شهید داراب عمرانی ۴۶ ساله دارای دو فرزند و برادر شهید می باشد.

این شهید شجاع انقلابی و فداکار نقش زیادی در تامین امنیت شهروندان و پیشگیری از وقوع جرایم را در کارنامه کاری خود داشته است.

گفتنی است ؛ اجرای مراسم تشییع و وداع با این شهید عزیز متعاقباً و در اطلاعیه های بعدی از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس استان به استحضار مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان خواهد رسید .

اعلام شهادت مامور نیروی انتظامی استان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
........
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
شهادتت مبارک.......
.....
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
روحت شاد
شهادتت مبارک....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار