کد خبر: ۹۰۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱ 15 October 2020

فرماندار شهرستان بویراحمد از اعمال محدودیت‌های کرونایی از روز پنجشنبه ۲۴ مهر ماه بعلت شرایط فوق حاد کرونایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد "شاهرخ کناری"در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: شهرستان بویراحمد هم اکنون در وضعیت فوق حاد کرونایی قرار دارد.

وی اظهارکرد: طی دیروز تاکنون ۶ فوت ناشی از کروناویروس در این شهرستان ثبت شده و در واقع ۶ خانواده داغدار عزیرانشان شدند.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون ۶۷ نفر در شهرستان بویراحمد بعلت ابتلا به این بیماری ویروسی جان خود را از دست دادند.

کناری تصریح کرد: هم اکنون ۹۰۰ نفر بیمار کرونایی در این شهرستان یا در خانه قرنطینه و یا در بیمارستان بستری هستند و هنوز شرایط بهبودیافتگی ندارند.

وی ادامه داد: روزانه تعداد بستری بیماران کرونایی شهرستان بویراحمد ۲.۵ برابر بیماران ترخیصی می باشد که این وضعیت خطرناک است.

فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: به همین علت محدودیت هایی جدید کرونایی از فردا پنجشنبه ۲۴ مهر ماه در ورودی‌های شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد توسط پلیس راه، نیروی اتنظامی، و با همکاری هلال احمر و مرکز بهداشت اعمال می شود و به استثنای خودروهای دارای پلاک شهرستان اجازه ورود به خودروهای دارای سایر پلاک ها دا ه نمی شود.

کناری تاکید کرد: شورای اداری شهرستان بویراحمد تا اطلاع ثانوی در آماده باش قرار دارند.

وی اظهارکرد: طرح هر روستا یک ستاد کروناویروس با همکاری دهیاران اجرا می شور تا شرایط روستاهای شهرستان به وضعیت فوق حادکرونایی نرسد.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: بصورت جدی از بازار، اصناف مختلف، ادارات، بانک‌ها، ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری و حتی آرایشگاه‌های زنانه به کمک تعزیرات، سازمان صمت و مرکز بهداشت بازدید خواهیم کرد و با کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را جهت پیشگیری از کرونا رعایت نمی کنند، مدارا و اغمال نخواهیم کرد ‌و به شدت برخورد می شود.

کناری افزود: این محدودیت ها با نظر اعضای شورای تامین شهرستان ایجاد و اعمال می شود.

وی بیان کرد: در این محدودیتها تنها به خودروهای با پلاک شهرستان بویراحمد اجازه ورود و خروج داده می شود و انتظار داریم مردم سایر نقاط کشور از فردا پنجشنبه از سفر به مقصد یاسوج پرهیزند و ساکنان یاسوج نیز از مبدا این شهر به سایر نقاط سفر غیر ضرور نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار