جناب آقای موحد ! مگر سفر به حوزه انتخابیه باید از شما تقاضا شود!؟ / از کدام بارقه ی امید در مردم سخن می گویید؟ در حالیکه مردم هنوز در جریان سفرتان قرار نگرفته اند.!!!
کد خبر: ۹۰۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۰ 06 October 2020
اندر احوال یک سالگی سفر وزیر نیرو و نماینده سابق کهگیلویه در محل سد آبریز
روز گذشته معاون وزیر نیرو ، معاون استاندار ، فرماندار کهگیلویه و نماینده 4 شهرستان ، کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بازدیدی از محل احداث سد آبریز داشتند . در این سفر سخنانی از زبان سید محمد موحد منتشر شد (بارقه امیدی که با یک سفر به کهگیلویه آمد ) . این سخنان مورد نقد یکی از فعالان سیاسی و فرهنگی قرار گرفته است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید حسین رهی نوشت :
جناب آقای موحد
مگر سفر به حوزه انتخابیه باید از شما تقاضا شود!؟ / از کدام بارقه ی امید در مردم سخن می گویید؟ در حالیکه مردم هنوز در جریان سفرتان قرار نگرفته اند.!!!
 
پس از انتشار کلیپی که در آن نماینده کهگیلویه بزرگ، عزت را در تعویض مدیران دانست بود در حقیقت باید گفت: یأس و نومیدی بر مردم مستولی گشت اما با آمدن معاون وزیر نیرو و بازدید از سد آبریز، و بیان این حقیقت از زبان آقای موحد(سد آبریز موجب برون رفت منطقه از محرومیت است) امید می رود که آن سخنان ناامید کننده در کلیپ گزارشی هم از ذهن مردم پاک شود و هم از دستور کار نماینده مردم خارج.
چرا که مطالبات مردم، وظایف و انتظارات از نماینده، نیازمندی ها و مبانی توسعه، مسائل دیگری هستند که پیگیری اجرایی شدن سد آبریز، ضرورتی انکار ناپذیر و یکی از آنهاست.
تلاش مجدانه و شبانه روزی، همت عالی و عزم جزم سردار هاشمی پور در اجرایی شدن این سد، بسان جنگ به تمام معنا نابرابری در مقابل نمایندگان استان خوزستان بود.
مخالفت آنان و مسئولان اجرایی استان مجاور، به استناد مصاحبه های موجود به جهت جلوگیری از خشک شدن تالاب شادگان و ترس از نرسیدن آب به زمین های وسیع کشاورزی شان بود. که متاسفانه از اینجا نیز ساپورت می شدند.
گرچه دغدغه شان بجا بود.
بیان آنچه گذشت ملال آور و موجب رنجش است اما جای بسی شکر و سپاسگزاری است که آن تلاش ها و پیگیری ها به ثمر نشست و سد آبریز وارد فاز کارشناسی، مطالعاتی، مشاوره، اجرا و در ردیف بودجه قرار گرفت و باید گفت موضوع به نفع کهگیلویه رقم خورد.
پس از آن مخالفان نیز بیکار ننشستند اما هرچه زدند به جهت حیاتی بودن موضوع و در سایه ی سماجت و ابرام سردار هاشمی پور و تعامل کمیسیون انرژی و وزارت نیرو، به در بسته زدند.
پارسال در چنین روزی علیرغم اینکه برنامه حضور دکتر اردکانیان در کهگیلویه بزرگ پایان یافته بود اما بالگرد حامل وزیر به درخواست و اصرار سردار هاشمی پور قبل از خروج از شهرستان در محل سد آب ریز به زمین نشست و در آنجا جناب وزیر اجرایی شدن آن را به مردم نوید داد و در شورای اداری استان بر آن تاکید کرد و در حقیقت آنجا بود که بارقه های امید در دل مردم روشن شد.
پس از آن با از سرگیری مخالفت نمایندگان خوزستان و زمزمه هایی در داخل استان مبنی بر تغییر به پمپاژ، باز سردار هاشمی بر حسب وظیفه در نامه هایی سرگشاده هم اهمیت موضوع را به نماینده فعلی یادآور شد و هم از استاندار خواست که هرگز اجازه ندهد مطالبه جدی و حق طبیعی شهرستانهای کهگیلویه و چرام پایمال گردد.
حال نیز ضمن قدردانی از برنامه ی امروز، امید آن می رود که تلاشها جهت هرچه سریع تر شدن عملیات اجرایی سد آبریز، جدی و جدی تر گردند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایل بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
هنوزجای سوختگیتون ترمیم نشده
پمادمی خواید تقدیم کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار