استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: معاون اول رئیس جمهور به صورت ویژه از تکمیل طرح های نیمه تمام و توسعه مناطق روستایی استان حمایت می کند.
کد خبر: ۹۰۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 01 October 2020
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، استاندار در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت روند اجرای طرح های عمرانی شهری و روستایی، پروژه های مهم و ملی از جمله پاتاوه_دهدشت، سد چم شیر، پتروشیمی های گچساران و دهدشت، نیروگاه سیکل ترکیبی و سایر پروژه های مهم استان ارائه کرد.
وی همچنین در این نشست اهم نیازها و اولویت های استانی برای پیشرفت و توسعه استان و خواسته های مردمی را تشریح کرد. 2
کلانتری بیان کرد: در این نشست مقرر شد آخرین وضعیت پیشرفت و توسعه عمران شهری و روستایی به صورت یک گزارش مستند به معاون اول رئیس جمهور تقدیم شود تا با دستور و به ریاست وی جلسه ویژه ای با حضور وزاری مربوطه برگزار شود.
وی هدف از برگزاری این نشست را تسریع در سرعت توسعه استان و تکمیل عملیات اجرایی پروژه های در دست اجرای عنوان کرد. 
اسحاق جهانگیری نیز در این نشست با اشاره به وجود ظرفیت ها، قابلیت ها و استعدادهای استان سرعت بخشیدن به روند توسعه و پیشرفت را یک اولویت اساسی دانست و اظهار داشت: با تمام توان به همه وزارتخانه ها و سازمان ها تاکید می کنیم که از طرح هایی که موجب پیشرفت و توسعه کهگیلویه و بویراحمد می شود؛ حمایت کنند.
وی تاکید کرد: شخصا این موضوع را پیگیری می کنم.
معاون اول رئیس جمهور، تصریح کرد: از سرعت بخشیدن به روند توسعه استان و تکمیل طرح های نیمه تمام بویژه توسعه مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد حمایت می کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار