فرمانده انتظامی گچساران گفت:از پانزدهم شهریور تاکنون در مرحله چهارم ارتقای امنیت اجتماعی حدود ۶۰۰ مجرم در این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ 30 September 2020
فرمانده انتظامی گچساران گفت:از پانزدهم شهریور تاکنون در مرحله چهارم ارتقای امنیت اجتماعی حدود ۶۰۰ مجرم در این شهرستان دستگیر شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ سید محمد موسوی روز چهارشنبه در گفت وگو با  خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مرحله ۴۶۸ نفر به دلیل سرقت دستگیر شدند که حکم جلب ۱۷۱ نفر از این افراد اجرا شد.
وی بیان کرد: در مرحله چهارم طرح ارتقای امنیت اجتماعی همچنین ۲۶ نفر قاچاقچی،۹۰ نفر معتاد،سه نفر خرده فروش مواد مخدرو۱۲ نفر اراذل و اوباش در گچساران دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی گچساران اظهارداشت: از این مجرمان ۲۱ میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق و سه کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
موسوی ابراز داشت: در این مدت ۳۱۰ دستگاه خودرو و۱۳۰ دستگاه موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند نیز توقیف شد.
وی بیان کرد: نداشتن گواهی نامه مدارک شناسایی،کلاه ایمنی ،پلاک مخدوش،ایجاد مزاحمت،حرکات نمایشی،ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی از جمله تخلفاتی است که در صورت ارتکاب از سوی شهروندان وسیله نقلیه آنان توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.
وی با قدردانی از مشارکت خوب شهروندان در همکاری با پلیس از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر نوع موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.
موسوی گفت:در مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۱۴ نفر قاچاقچی،معتاد و ارازل و اوباش در این شهرستان دستگیر شدند.            
وی بیان کرد: در این  مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی که تابستان امسال اجرا شد چهار قاچاقچی، چهار نفر معتاد متجاهر، سه فروشنده مواد مخدر، سه نفر اراذل و اوباش دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی  گچساران تاکید کرد: در مرحله دوم این طرح ۱۴ نفر معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ موسوی ابراز داشت: ماموران در اجرای این طرح با هماهنگی مرجع قضایی این تعداد معتاد متجاهر که به صورت دسته جمعی اقدام به استعمال مواد مخدر می کردند و برای مردم در محلات  ایجاد مزاحمت می کردند را دستگیر و به کمپ ترک اعتیاد تحویل دادند.                                                
فرمانده انتظامی گچساران گفت: در مرحله نخست این طرح نیز ۱۸۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در مرحله ن در این شهرستان توقیف شد.
موسوی اظهار داشت: در این مدت ۱۱۲ دستگاه خودرو و ۷۰ دستگاه موتور سیکلت توقیف شده اند.
فرمانده انتظامی گچساران تاکید کرد: همچنین در راستای مرحله نخست این طرح ۲۳سارق،۸۳ نفر معتاد و پنج نفر اراذل و اوباش در این شهرستان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار