فرماندار گچساران گفت: چندی پیش خبری منبی بر حضور چند دستگاه اتوبوس زائر از استان خوزستان در مرقد متبرکه بی بی حکیمه (س) گزارش شد که انتظار می‌رود مسوولان مربوطه از تجمع زائران غیربومی خودداری کنند.
کد خبر: ۹۰۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ 30 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی خوانپایه در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته تا کنون و برای جلوگیری از انتشار آن بسیاری از فعالیت‌ها و مراسمات تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته است.
 وی در ادامه با اشاره به اینکه  شهرستان گچساران به دلیل مجاورت با استان‌های همجوار فارس، خوزستان و بوشهر تردد در این مسیر بسیار است، گفت: یکی دیگر از عواملی که موجب تردد در این شهرستان می‌شود وجود بقاع متبرکه که از جمله شاخص‌ترین بقعه امامزاده بی بی حکیمه خاتون(س) است که در طول سال زائران بسیاری از نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور  به این شهر سفر می‌کنند.
فرماندار گچساران گفت: اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا از تجمع زائران  در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه به منظور جلوگیری از انتشار این بیماری خودداری به عمل آمده است.
 خوانپایه ابراز کرد: چندی پیش خبری منبی بر حضور چند دستگاه اتوبوس زائر از استان خوزستان در مرقد متبرکه بی بی حکیمه (س) گزارش شد که انتظار می‌رود مسوولان مربوطه از تجمع  زائران و افرادی که خارج از شهرستان برای زیارت در این مکان حضور می‌یابند خودداری کنند.
 وی ادامه داد: استان‌های همجوار در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و برای جلوگیری از انتشار ویروس بیشتر در این شهرستان از حضور افرادی که از استان‌های همجوار  برای زیارت در این شهرستان سفر می‌کنند، خودداری شود.
 به گزارش فارس، مرقد مطهر بی بی حکیمه خاتون (س) چهارمین امامزاده شاخص جنوب کشور است که  در طول سال زائران و مسافران زیادی برای زیارت این امامزاده به این شهرستان سفر می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار