طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از پیراهن‌ تیم فرازبام خائیز دهدشت برای شرکت در لیگ برتر هندبال کشور در یاسوج رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸ 29 September 2020

طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از پیراهن‌ تیم فرازبام خائیز دهدشت برای شرکت در لیگ برتر هندبال کشور در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا ، مجید پارسایی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی فرازبام خائیز دهدشت  عصر سه شنبه هشتم مهر ماه در این مراسم گفت: باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت نهال نوپایی است که در حال رشد است.
وی افزود: از همه مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی انتظار داریم که در جهت رشد و تعالی ورزش در شهرستات کهگیلویه تلاش مضاعف داشته باشند.
پارسایی اظهارکرد: باشگاه فرازبام خائیز طی ۵ سال اخیر فعالیت ها و حرکت آکادمیک و علمی در شهرستان کهگیلویه انجام داد که پیامدهای مثبتی در پی داشت.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی فرازبام خائیز دهدشت خاطرنشان کرد: این باشگاه علاوه بر خوش درخشیدن در لیگ برتر بزرگسالان، تیم نوجوانان این باشگاه مقام اول و دوم را در مسابقات استعدادهای برتر هندبال کشور و قهرمانی نونهالان کشور را کسب کرده است.
پارسایی تصریح کرد: از مسئولان استان و شهرستان انتظار داریم تیم فرازبام خائیز دهدشت را حمایت و کمک کنند.
وی ادامه داد: قطار توسعه هندبال شهرستان کهگیلویه در حال حرکت است که امیدواریم مسئولان کارگروهی را برای رفع مشکلات ورزش این شهرستان تشکیل دهند و حمایت و کمک کنند تا کهگیلویه بتواند پایلوت هندبال ایران شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی فرازبام خائیز دهدشت بیان کرد: امیدواریم مسئولان کمک‌مان کنند تا در این راه تنها نمانیم.
همچنین مجید صفایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: این استان دارای ظرفیت های بالایی در زمینه ورزش و گردشگری است.
وی افزود: تیم فرازبام خائیز در رابطه با گردشگری ورزشی نقش مهمی را ایفا می کند.


همچنین حجت الاسلام علی وحدانی فر، امام جمعه شهر دهدشت نیز در ادامه این مراسم گفت: تیم فرازبام خائیز نمادی از تعریف فعل "خواستن توانستن" است در صورتی که به جوانان و نوجوانان این دیار توجه شود می توان گام‌های بلندی در عرصه ورزش بخصوص هندبال برداشت. 
وی افزود: تیم فرازبام خائیز نشان داد که این توانایی‌ها و ظرفیت‌ها در کهگیلویه وجود دارد.
وحدانی فر اظهارکرد: همه با هم تلاش و کمک به توسعه ورزش بویژه تیم فرازبام خائیز کنیم چراکه در محرومیت و نبود امکانات پای به پای بزرگان پیش رفتند.
وی خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای بالفعل زیادی دارد اما مورد بی توجهی قرار گرفته است.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: برای توسعه ورزش جهت مقابله با آسیب‌های  اجتماعی و مشکلات فرهنگی، باید در بخش ورزش سرمایه گذاری شود.
وحدانی فر عنوان کرد: از مدیران استانی توقع داریم تیم فرازبام خائیز را حمایت کنند تا فرازبام را نماینده خوبی برای ایران اسلامی در سطح بین المللی ببینیم.
علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: رشته اول ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد هندبال است که امیدواریم از سوی مسئولان مورد حمایت قرار گیرد و روز به روز توسعه پیدا کند.
وی افزود: هندبال جمهوری اسلامی ایران در رتبه هشتم دنیا  و سوم آسیا قرار دارد.
سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تیز در ادامه این مراسم گفت: این استان می تواند در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور و حتی عرصه بین المللی سرآمد باشد.
وی اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد بطور همزمان دو تیم در لیگ برتر هندبال(تیم فرازبام خائیز دهدشت و نفت و گاز گچساران) دارد.
عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: حادثه آتش سوزی جنگلهای منطقه حفاظت شده خائیز رخ داده که نه تنها در  سطح ملی بلکه در سطح جهان بازتاب داشته است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: این استان فعالیت های خوبی در رشته ورزشی هندبال  دارد که امیدواریم همه کمک کنند تا باشگاه فرازبام خائیز باعث افتخار استان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار