فرماندار و ائمه جمعه شهرهای دهدشت و قلعه رئیسی از مسیر برفکوه بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲ 29 September 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، در ادامه سفرهای فرماندار و امام جمعه شهر دهدشت از مناطق مختلف و محروم شهرستان کهگیلویه این بار به همراه امام جمعه قلعه رئیسی، رئیس اداره راه و شهرسازی، شورا و شهردار قلعه رئیسی از محور ارتباطی برفکوه چاروسا بازدید کردند.
در این بازدید امام جمعه و مسئولین حوزه قلعه رئیسی ضمن تشکر از فرماندار کهگیلویه و امام جمعه شهر دهدشت به دلیل بازدیدهای مکرر از مشکلات حوزه چاروسا بر اهمیت مسیر برفکوه اشاره که با بازگشایی این مسیر عشایر و مردم چاروسا، دشمن زیاری و دیشموک با کیلومتر کمتری به آجم و دلی کما سفر خواهند کرد.
امام جمعه قلعه رئیسی در این سفر خواستار افزایش دادن وسایل نقلیه از سوی راهداری و حمل و نقل شد و گفت: امیدواریم برای همیشه این پروژه بازگشایی و تحویل مردم داده شود تا مردم بهتر بتوانند استفاده و عبور مرور کنند.
اتابک فرماندار کهگیلویه در این بازدید از راهداری و حمل و نقل استان و شهرستان خواست تا با افزایش و تاکید بیشتر بر بازگشایی این مسیر عنوان کرد: مسیر برفکوه یکی از مسیرهای است که خواست عموم مردم است و راهداری و حوزه فرمانداری کهگیلویه با حساسیت بیشتری به این مسیر نگاه می کند که امیدواریم تا قبل از بارندگی های زمستانه مسیر بازگشایی شود.
حجت الاسلام وحدانی فر در این بازدید بر حساسیت بر این مسیر تاکید و بیان کرد: بازگشایی این مسیر می تواند از لحاظ اقتصادی کمک شایانی به مردم کند که امیدواریم راهداری و حمل و نقل استان و شهرستان با مدیریت شبانه روزی مسیر را به زودی بازگشایی کند.
دیانتی رئیس راهداری و حمل نقل شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر از ائمه جمعه و فرماندار کهگیلویه و مسئولین محلی چاروسا و قلعه رئیسی از بازگشایی این مسیر در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: عملیات بازگشایی را با حساسیت شبانه روزی و کار جهادی انجام خواهد گرفت تا مردم بتوانند از این مسیر به راحتی استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار