رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد چالش های دوران مدیریت خود بر دانشگاه علوم پزشکی را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳ 28 September 2020
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد چالش های دوران مدیریت خود بر دانشگاه علوم پزشکی را تشریح کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد پرویز یزدانپناه گفت : عدم پایبندی به قانون خصوصا در بحث جذب نیرو و عدم شفافیت مالی در مناقصات و مزایده ها اولین مشکل دانشگاه در ابتدای دوره مدیریت من بود.
یزدانپناه افزود : یکی دیگر از مشکلات وجود برخی افراد در جایگاه هایی بود که به نظر ما شایستگی آن جایگاه را نداشتند که تلاش کردیم دانشگاه را در مسیر واقعی خود قرار دهیم.
یزدانپناه ادامه داد : در دوران مدیریت جدید تلاش کردیم با ایجاد شفافیت و عدالت هر کس به حق و حقوق خود برسد.
وی مهمترین چالش شروع دوران مدیریت خود را صدور رای سازمان بازرسی بر علیه دانشگاه عنوان کرد و افزود : در صدور رای فوق بر علیه دانشگاه که مربوط به بکارگیری نیرو بود ، مدیریت جدید هیچ نقشی نداشت.
یزدانپناه گفت : رای صادره در پی محاکمه مدیران قبلی توسط سازمان بازرسی بود و مدیریت جدید ملزم به اجرای آن بود که باعث اخراج تعدادی از کارگران شد هر چند  تلاش کردیم که از میان این افراد تعدادی را با برگزاری آزمون نگه داریم اما از آنجایی که ما هیچگونه دخالتی در کار سازمان بازرسی نداریم اجازه اینکار را به ما ندادند.
وی به موضوع کارانه ها هم اشاره کرد و افزود : در شروع دوره مدیریت من تاخیر گاها بیش از دو ساله در کارانه ها و حقوق پرسنل وجود داشت که اکنون به وضعیت مطلوبی رسیده است.
یزدانپناه چالش دیگر و اصلی دوران مدیریت خود را شیوع کرونا دانست و اظهار داشت : این چالش همچنان وجود دارد و تلاش می کنیم و کمترین هزینه های مادی و جانی برای مردم از آن عبور کنیم.
توضیح در خصوص شایعات مالی!
وی در خصوص شایعات مالی دانشگاه هم گفت : از همان ابتدای شروع کار تلاش کردیم که شفافیت مالی داشته باشیم و هیچ پرداختی محرمانه ای نداریم که اگر باشد یعنی تخلفی وجود دارد و ما می خواهیم کسی متوجه نشود.
یزدانپناه در خصوص کارانه هیئت رئیسه دانشگاه هم گفت : دستورالعملی از سال ۹۳ چهارچوبی تعیین کرده است که بر اساس آن کارگزینی دانشگاه اقدام به صدور احکام می کند.
یردانپناه با اشاره به این نکته که در خصوص حق و حقوق هیئت رئیسه شخصا مانع پرداختی به آن ها برای چند ماه شده بود از آن ها عذرخواهی کرد.(لازم به توضیح است عذرخواهی یزدانپناه از هیئت رئیسه دانشگاه پس از آن صورت گرفت که برخی خبرها در فضای مجازی و سایت های محلی حملاتی را در خصوص کارانه ها متوجه این اعضاء کرده بود )
توضیحات مربوط به شایعات مالی ، کارانه ها و عذرخواهی معنادار از هیئت رئیسه دانشگاه را در کلیپ زیر ببینید
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کادر درمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
اقای یزدانپناه خدا رو بپرست ایتقد کم وزیاد نگو. در مورد مناقصات پیمانکار درمانی کی هست؟ مگه...... جنابعالی که ...... کار میکرد نیست؟ درمانگاه بهشتی درمانگاه دهدشت؟ پیمانکارش کیه؟ ...... .میخای بگی از رانتت استفاده نمیکرد؟ اون ک تو روستا بود..... کار میکرد جطور شده پیمانکار درمانی؟ در موردپست ها مگر ب جز خویشاوندان و دوستان شما کسی هم هست؟ ...... لیسانس حقوق شده مدیر بودجه خدا رو میپرستی اصلا ؟ رو در رو .....میگی. اخه .....رو چ به بودجه اوتوقت بحث لیاقت میکنی. معلم ابتدایی اوردین مدیر ....... اوتوقت میگی بحث شایستگی وهزاران کار دیگه .صد یاد ایلامی ب خیر
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
در دانشگاه شتر با بارش گم میشود ان وقت شما دارید گوسفندا را میشمارید . بیمارستان سی سخت که چند بار کلنگ زنی شده در چه وضعیتی است .تنها چیزی که مسولان بلدند دروغ است و امار را طور که می خواهند تولید می کنند . سازمان های نظارتی وظیفه شما بیش از این است ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار