وحدانی‌فر با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی با اقتدار مقابل استکبار ایستاده است گفت: به زودی جواب محکمی به اشرار و فرماندهان ی که آنها را جیره‌خوار خود کردند خواهیم داد.
کد خبر: ۹۰۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 28 September 2020

پیکر سروان شهید مقداد بویر از شهدای امنیت که در عملیات درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیده بود در دهدشت تشییع شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین از شهادت به عنوان آغاز حیات دوباره یاد و اظهار کرد: شهادت یافتن و به دست آوردن است و اولین قطره خون شهید باعث آمرزش وی خواهد شد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مقام شهید همانند مقام انبیاست، گفت: شهدا عند ربهم یرزقونند و در قیامت مهمان خداوند هستند.
وی افزود: اینجا سرزمین شهدای همچون باکری، همت، سلیمانی و مقدادهاست، کسانی که برای حفظ کیان ایران اسلامی بر پیکر مطهر آنها گلوله بارید و عقب نکشیدند.
وحدانی تصریح کرد: به دشمنان جمهوری اسلامی میگوییم هر چه قدر ما را بکشید قدرت نظام ما الهی تر و جامعه بیدار و هوشیارتر خواهد شد.
وی بیان کرد: شهادت به معنای در صحنه بودن است و ما این انقلاب را تا رسیدن حکومت مهدی(عج) ادامه میدهیم.
وحدانی‌فر با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی با اقتدار مقابل استکبار ایستاده است گفت: به زودی جواب محکمی به اشرار و فرماندهان ی که آنها را جیره‌خوار خود کردند خواهیم داد.


سرهنگ قباد مصطفایی در این مراسم با اشاره به اهمیت امنیت و نیاز جامعه به این مقوله حساس اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای دفاع از کیان و مرزها ثابت قدم بوده و از تقدیم جان خود دریغ نکرده است شهادت این برادر عزیز مصداق بارز جانفشانی مدافعان امنیت است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهید مقداد بویر از فرزندان استان طی درگیری در منطقه حورالعظیم توسط قاچاقاچیان و افراد خود فروخته به شهادت رسید.
وی در تشریح جزئیات عملیات اضافه کرد: درگیری بین مرزبانان و اشرار در منطقه حورالعظیم منجر به جرح یکی از همرزمان شد تلاش برای شناسایی و دستگیری اشرار صورت گرفت که این شهید والامقام در کمین قاچاقچیان گرفتار و ضمن به هلاکت رساندن چند نفر از اشرار به درجه رفیع شهادت نایل امدند.
این مسؤول انتظامی تأکید کرد: این اطمینان را خواهیم داد فرزندان غیور نیروهای مسلح خاصه استان همواره خود را ملزم می‌داند از امنیت خاک دغاع کند و امنیت را برای احاد جامعه به ارمغان بیاورند.
به گزارش فارس، پیکر مطهر این شهید پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش روستای الگن در چاروسا منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار