کد خبر: ۹۰۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴ 28 September 2020
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویان و قشرهای نیازمند این استان از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی دریافت کرده اند. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد قباد مبشری افزود : این میزان تسهیلات به ۲۶۷ نفر از مددجویان و قشرهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد پرداخت‌ شده است. 
وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی یکی از برنامه‌ های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای توانمندسازی مددجویان و قشرهای نیازمند و کمک به کاهش مشکلات آنان است. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از پرداخت تسهیلات قرض ‌الحسنه کارگشایی به مددجویان و قشرهای نیازمند این استان تأمین هزینه ‌های ضروری آنان در زمینه های تحصیل، درمان، مسکن و ازدواج و کاهش مشکلات معیشتی است. 
مبشری عنوان کرد: متولی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان و قشرهای نیازمند کشور و کهگیلویه و بویراحمد صندوق  قرض الحسنه امداد ولایت است. 
وی ابراز داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی با سپرده گذاری در صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت این استان می توانند کمیته امداد استان را بیش از پیش در کمک ‌رسانی به مددجویان و قشرهای نیازمند یاری رسانند. 
مبشری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این استان سپرده‌ های مردم استان و نیکوکاران بومی و غیربومی را جذب و در قالب تسهیلات قرض‌ الحسنه به مددجویان و قشرهای نیازمند پرداخت می کند. 
وی اظهار داشت: انتظار می رود که مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی با سپرده‌ گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد  ولایت این استان شرایط لازم برای پرداخت تسهیلات قرض ‌الحسنه به مددجویان و قشرهای نیازمند را هر چه بیشتر فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار