پاسخ به یک یادداشت
مطلب منتشره مربوط به سرانجام توربین گازی پادوک در برخی رسانه ها در حقیقت آنقدر تنگ نظرانه و به شیوه بازجویی و تلاش در جهت مچ گیری نگاشته شده که انگار موضوع مربوط به بررسی پرونده ای مبهم و شخصی در یک روستای دور افتاده است.
کد خبر: ۹۰۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶ 27 September 2020

روز گذشته مطلبی تحت عنوان "لزوم پاسخگویی نماینده سابق و فعلی کهگیلویه در خصوص سرانجام یک پروژه مهم" منتشر شد که نویسنده خواستار پیگیری وضعیت توربین نیروگاه پادوک شده بود.
سید حسین رهی ، فعال فرهنگی و رسانه ای با ارسال یادداشتی به تحریزیه تابناک کهگیلویه و بویراحمد نوشت :
بی شک اگر قرار باشد نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی وعده های داده شده را از طریق کمیسیون قضایی پیگیر باشد حالا حالا ها نوبت بازخواست دیگران نمی رسد. الا اینکه بخواهند از آخر شروع کنند.
شاید هم موضوع حاوی پیام دیگری باشد که نماینده محترم کهگیلویه را با توجه به جایگاهش در مجلس، متوجه وجود نبوغ نظامی و قضایی جهت صدور ابلاغ حکم مشاور انتظامی نماید!!!
مطلب منتشره در برخی رسانه ها تحت عنوان توربین نیروگاه پادوک کجاست؟(اینجا) در حقیقت آنقدر تنگ نظرانه و به شیوه بازجویی و تلاش در جهت مچ گیری نگاشته شده که انگار موضوع مربوط به بررسی پرونده ای مبهم و شخصی در یک روستای دور افتاده است.
بررسی هزینه کرد و امورات مالی را پیش کشیده است انگار که سردار هاشمی پور شخصاً ، رأساً و فرداً به ایتالیا مراجعه کرده و قرارداد ساخت و تحویل امضاء نموده است!!!؟
غافل از اینکه نایب رئیس وقت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده ایران و در قالب هیأتی عالیرتبه و دیپلماتیک با برنامه ریزی مشخص به کشور ایتالیا اعزام شده بود که بازدید از مراحل ساخت توربین یکی از اهداف هیئت اعزامی کشورمان بوده است.
از آنجاییکه هدف عموم توسعه ی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده است چه خوب و نیکوست که نماینده محترم از چنین پیشنهاداتی استقبال نموده و زیبنده تر و الگو پذیر تر آن است که از خویشتن خویش شروع فرماید و وعده هایی نظیر : جاده ها و راههای مواصلاتی خاصه جاده پاتاوه دهدشت ، آب شرب و کشاورزی ، گازرسانی ها ، برق رسانی ها ، موارد بهداشتی و درمانی ، فرهنگ و آموزش ، صنعتی و معدنی ، سیمان سپو ، هزار روزه ی پتروشیمی و... را به ترتیب زمانِ بیان و دوره ی مجلس در دستور کار کمیسیون قضایی البته اگر وظیفه ذاتی اوست قرار  دهد تا ان شاءالله حقی از بیت المال مسلمین ضایع نگردد.
ضمن اینکه پرداختن به چنین مواردی جز اتلاف وقت و از دست دادن زمان و فرصت ، حاصل دیگری عاید نخواهد شد.
 آیا بهتر نیست به نماینده پیشنهاد داده شود که راههای جذب اعتبار و مشوق سرمایه گذاری به ویژه در این مورد خاص را دنبال نماید تا بواسطه آن گامی در جهت توسعه و برون رفت منطقه از محرومیت و بن بست برداشته شود؟
کاش باور کنیم که کهگیلویه رنجور تاب و تحمل تاخت و تاز سیاسی را ندارد و برای اسب زین شده ی سیاست بازی برخی ها، لگامی نیز تعبیه شده باشد ان شاءالله .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
تا به حال آب خوردن هم سیاسی بود حالا کهگیلویه رنجور شد و شما دلسوز کهگیلویه. شما که چهار سال کهگیلویه را گل و بلبل کردید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار