کیومرث مظفری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح الکترونیکی کردن دفترچه های بیمه سلامت با هدف تسهیل در ارائه ی خدمات به بیمه شدگان ارائه می شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 26 September 2020

کیومرث مظفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت در راستای استقرار دولت الکترونیک گام‌های مهمی برداشته و از سال ۹۸ با تعامل دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، در این زمینه مانند سایر استانها عملکرد مناسبی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر ۸۶ درصد از هم استانی ها به سامانه نسخه نویسی الکترونیک متصل هستند که امید است در این زمینه تا پایان آذر ماه به نتیجه مطلوب برسیم.

مدیر کل بیمه سلامت با بیان اینکه طرح الکترونیکی کردن دفترچه های بیمه سلامت ضمن تسهیل در روند کار و درمان از اتلاف وقت، هزینه و کاغذ جلوگیری خواهد کرد، افزود: با اجرای این طرح نیازی به ارائه دفترچه نیست و فرد بیمه شده میتواند با مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاه ها و داروخانه ها از خدمات سازمان بهره مند شوند.


این مسئول در ادامه با اشاره به این مطلب که هدف سازمان بیمه سلامت پوشش افراد با تمکن مالی پایین است عنوان کرد: این هدف اصلی سازمان است و محدودیتی برای ارائه خدمات به بیمه شدگان سلامت وجود ندارد، هم اکنون ۸۵ درصد به صورت رایگان صادر شده است.

مظفری تاکید کرد: و آن ها میتوانند با مراجعه به پزشک و ارائه کد ملی در سامانه استحقاق سنجی (که از قبل برای پزشکان تعریف شده) همراه با احراز هویت که در ردیف خاصی قرار می‌گیرد، شرکت کنند. سپس اسناد به طور الکترونیکی برای سازمان فرستاده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار