کارگاه تخصصی اطفای حریق برای اولین بار در شهرستان لنده توسط تعاونی فراگیر اتحاد مردمی موگرمون با حمایت و همکاری دفتر کمک های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی برنامه عمران ملل متحد در ایران GEF/SGP/UNDP، بنیاد محترم علوی و اداره منابع طبیعی در نیمه دوم مهر ماه ۱۳۹۹ برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 24 September 2020

با حمایت و همکاری دفتر کمک های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی برنامه عمران ملل متحد در ایران GEF/SGP/UNDP، بنیاد محترم علوی و اداره منابع طبیعی دوره تخصصی اطفای حریق در لنده برگزار میشود.

کارگاه تخصصی آموزش اطفاء حریق برای اولین بار درلنده برگزار می شود

تابناک-مدیر عامل تعاونی فراگیر اتحاد مردمی موگرمون ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی مردم، مسئولین و ادارات شهرستان در مقابله با زبانه های بی رحمانه آتش در این گرمای طاقت فرسا و مسیر صعب العبور اظهار داشت؛ با توجه به تکرار آتش سوزیها در جنگلهای زاگرس و خسارات گسترده آن، سازماندهی و آموزش اکیپ های علاقمند جوامع محلی برای حمایت و همکاری با سازمانهای دولتی در اطفای حریق جنگل ها یکی از راه های موثر در مقابله با آتش سوزی های است.

در این راستا ایشان از برگزاری اولین دوره تخصصی اطفای حریق در شهرستان لنده خبر داد.

کارگاه تخصصی آموزش اطفاء حریق برای اولین بار درلنده برگزار می شود

علی نیک بخت مدیر عامل این تعاونی اظهار داشت؛ با رایزنی و همکاری نهاد پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده و تامین اعتبار یکصد میلیون تومان جهت خرید تجهیزات مهار آتش (دمنده) و  لباس های مخصوص دعوت از انجمن دامون (فعال محیط محیط زیست در تهران) برنامه ریزی، هماهنگی و آمادگی های لازم جهت برگزاری دوره تخصصی در این شهرستان فراهم گردید.

ایشان خاطر نشان کرد؛ هزینه های برگزاری و اجرای این دوره را از محل پروژه محیط زیستی این تعاونی وابسته دفتر کمک های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی برنامه عمران ملل متحد در ایران GEF/SGP/UNDP تامین می گردد.

وی گفت؛ انجمن دامون همچنین در بحث تامین نیروی متخصص جهت تدریس و آموزش دوره تخصصی را بصورت افتخاری تقبل کرده است.

ایشان در پایان اظهار امیدواری کرد که بتوان با همکاری و مشارکت دیگر سازمانها، ادارات، نهاد ها و خیرین، نخبگان و مردم طبیعت دوست و تامین بقیه تجهیزات و ادوات مورد نیاز، از جمله لباس و کفش مخصوص برای آموزش دیدگان بتوانیم اولین اکیپ آموزش دیده و مجهز مردمی اطفای حریق در شهرستان لنده را سازمان دهی کنیم.

از طریق آدرس و شماره تلفن زیر میتوانید با مسئول برگزاری این دوره ارتباط برقرار کنید

۰۹۱۷۹۸۷۱۳۷۵

ali.nik3030@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار