مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز ۵۸۷ نفر در استان جان باختند.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 24 September 2020

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان چهار نفر می باشد که از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی خاطر نشان کرد:در شبانه روز گذشته ۳۱ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۲۹۶ نفر رسید.

محمدی تصریح کرد:هم اکنون ۳۸۱ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود:در شبانه روز گذشته در شهرستان های هرسین، اسلام آباد غرب و کنگاور نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی اظهار کرد:با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۸۶ نفر رسید.

محمدی تاکید کرد:از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۲۴۰۶ نفر بستری و ۱۱۴۴۳ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده و در ۲۴ ساعت گذشته ۹۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۹۴ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار