کد خبر: ۹۰۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 24 September 2020
زارع با بیان اینکه در دولت دوازدهم ۳۰۸ پروژه گردشگری در گیلان در حال اجرا بوده و یا به بهره‌برداری رسیده است گفت: این تعداد پروژه ظرفیت اشتغال‌زایی برای چهار هزار و ۸۰۰ نفر را دارد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(پنج‌شنبه، ۳ مهر) در حاشیه افتتاح پروژه‌های گردشگری گیلان در جمع خبرنگاران به ظرفیت‌های ارزشمند گردشگری استان اشاره کرد و گفت: توجه دولت تدبیر و امید به صنعت گردشگری به‌ویژه در استان‌های گردشگرپذیر از ابتدای شکل‌گیری دولت یازدهم تا پایان آن، منجر به اجرای افزون بر ۵۰۰ پروژه با ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در گیلان شده است.

 

استاندار گیلان با اشاره به استمرار پروژه‌های گردشگری در گیلان در دولت دوازدهم افزود: ۳۰۸ پروژه با حجم سرمایه گذاری افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان اجرا و تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی اعلام کرد: این تعداد پروژه ظرفیت اشتغال‌زایی برای چهار هزار و ۸۰۰ نفر را دارد.

 

زارع با اشاره به کاهش ورود گردشگر به استان به‌لحاظ شیوع کرونا ویروس ابراز امیدواری کرد: با ریشه‌کن شدن کووید ۱۹و بازگشتن به شرایط عادی شاهد افزایش ضریب اشغال همه مجتمع‌های اقامتی، هتل‌ها و مراکز گردشگری به سبب برخورداری استان از مواهب خدادادی و ظرفیت‌های گردشگری باشیم.

 

گفتنی است،امروز ۲۶ پروژه گردشگری گیلان همزمان با سایر استان‌ها با دستور رییس‌جمهوری به‌صورت ویدئو کنفرانس در راستای آیین بیست‌ و پنجمین هفته افتتاح طرح‌های ملی به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار