فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه زنگ خطر وضعیت قرمز شیوع کرونا بار دیگر به صدا درآمده است، گفت: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا از هرگونه تجمع در شهر، بازارهای روز و آرامستان‌ها جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 22 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،فضل‌اله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه زنگ خطر وضعیت قرمز شیوع کرونا بار دیگر به صدا درآمده است، اظهار داشت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در تمامی ادارات و مراسمات ضروری است.

وی از مردم خواسته برای پیشگیری از کرونا همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: همه مردم در اماکن عمومی دستاوردهای بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری تمامی مراسمات از جمله ختم و عروسی باید با نظارت کارشناسان بهداشت رعایت، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک انجام شود.

وی از اصناف خواست حتما از ماسک استفاده کنند، تاکید کرد: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا از هرگونه تجمع در شهر، بازارهای روز و آرمستان‌ها جلوگیری می‌شود.

رنجبر گفت: بخشداران، دهیاری‌ها، روسای ادرات همه کمک کنند که رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شکل گیرد و از برگزاری اجتماعات جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۲۰ نفر در کرمانشاه بر اثر بیماری کرونا فوت کرده‌اند، افزود: شهرداری و بخشداری هم با نصب بنر خطر افزایش اابتلا را در بخش‌ها و مناطق به مردم یادآوری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار