۲۵ دستگاه اجرایی برتر کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی در یاسوج تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 20 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا ، این تعداد دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف و در شاخص های عمومی و اختصاصی شناسایی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین اظهار داشت: برگزاری این جشنواره پیام های زیادی در بردارد از آن جا که در کارنامه شهیدان باهنر و رجایی جز خدمت صادقانه، تلاش و فداکاری به چشم نمی خورد بنابراین باید این چهره ها الگوی مدیران و کارمندان قرار گیرند.
حسین کلانتری افزود: انتظار می رود مدیران استانی از تمامی ظرفیت های موجود در استان در راستای رفع مشکلات مردم بکوشند و گره گشایی از معضلات آن ها داشته باشند.
وی تصریح کرد: ۲۷ هزار نفر حقوق بگیر در این استان وجود دارد که تراز این کارمندان در جمهوری اسلامی باید خدمت صادقانه و چهره هایی همچون شهیدان رجایی و باهنر باشد.
کلانتری ابراز داشت: این جشنواره فرصتی برای مدیران و کارمندان است تا به خود آیند زیرا که دوره کار و مسئولیت زود به پایان می رسد.
رییس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:  دستگاه های اجرایی برتر کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره طبق ارزیابی امور اداری و استخدامی کشور معرفی شدند.
علی سلحشوری افزود: برگزاری این جشنواره عاملی مهم در زمینه تشویق هر چه بیشتر مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان برای عملکرد بهتر و مناسب تر و ارتقای فرهنگ خدمات رسانی است.  
سلحشوری عنوان کرد: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی امسال ۳.۲ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته اند. 
وی ابراز داشت: این ارتقای شاخص ها در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با وجود بروز برخی مشکلات از جمله تحریم ‌های اقتصادی دشمنان و شیوع بیماری کرونا بوده است. 
سلحشوری گفت: برخی از مهمترین شاخص های عمومی و اختصاصی برای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی شامل اصلاح ساختار اداری، توسعه دولت الکترونیک، شفافیت مالی، توسعه سرمایه انسانی، کمک به بهبود فضای کسب و کار، ارتقای سلامت اداری، پاسخگویی به ارباب رجوع و استقرار نظام مدیریت عملکرد است. 
اسامی دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی سال ۹۸ به ترتیب در گروه بندی پنج گانه شامل اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل امور مالیاتی، سازمان آب منطقه ای، اداره کل بیمه سلامت، امور اقتصاد و دارایی بوده اند.
همچنین صندوق کارآفرینی امید، کانون پرورش فکری کودکان، دانشگاه علوم پزشکی ،منابع طبیعی و اداره کل راهداری استان بر اساس دیگر شاخص ها تجلیل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار