هادی فتاحی : در خانه‌های هلال ۸۵۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان برای مقابله با بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹ 19 September 2020
خانه هلال شهدای روستای القچین سفلی به نمایندگی از ۱۷ خانه هلال در شهرستان چرام راه اندازی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام در آیین افتتاح خانه هلال شهدای روستای القچین سفلی گفت: امروز در سطح شهرستان چرام ۱۷ خانه هلال راه اندازی می‌شود.
هادی فتاحی اصل افزود: در این خانه‌های هلال ۸۵۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان برای مقابله با بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
وی با بیان اینکه کشور ما در زمینه حوادث غیر مترقبه جزو کشور‌های حادثه خیز است، گفت: نیرو‌های امدادی شهرستان باید همیشه آماده مقابله با حوادث باشند و به همین دلیل آموزش نیرو‌ها همیشه در اولویت برنامه‌ها است.
فتاحی اصل ادامه داد: آموزش و استفاده از ظرفیت نیرو‌های امدادی و داوطلب می‌تواند در زمینه کاهش خسارات ناشی از حوادث به مسئولان کمک کند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام نیز در این برنامه گفت: هدف از راه اندازی خانه‌های هلال شهرستان آموزش افراد برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی است.
دستور افزود: با توجه به حادثه خیز بودن این منطقه اقدام به راه اندازی بیشترین خانه هلال در سطح شهرستان کردیم.
وی ادامه داد: امیدوارم با راه اندازی این خانه‌های هلال و آموزش نیرو‌های داوطلب به بهترین شکل ممکن بتوانیم در مقابل حوادث و بلایای طبیعی مقابله کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار