کد خبر: ۹۰۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸ 17 September 2020
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارک‌ های علم و فناوری در این استان حمایت‌های ویژه می شوند و در راستای رفع مشکلات و توانمندسازی آن ها تلاش خواهیم کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، حسین کلانتری روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از نیروهای مبتکر پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: وظیفه خود می دانیم که با همه امکانات از این پارک در استان حمایت همه جانبه کنیم و زمینه اشتغال و به کار گیری جوانان نخبه، مبتکر و خلاق را فراهم کنیم.
وی افزود: این حمایت ها به طرق مختلف از جمله تسهیلات، امکانات، تجهیزات و دیگر موارد خواهد بود، البته این موارد مورد نیاز باید توسط مسئولان پارک مطرح شود و اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در برخی زمینه ها از جمله تامین زمین در این استان (شهر یاسوج) به سبب کمبود زمین محدودیت هایی وجود دارد که به عنوان نمونه برای اجرای اقدام طرح ملی مسکن به سختی این کار انجام گرفت.
کلانتری تاکید کرد: رویدادهای خوبی در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد انجام و در حال اجرایی شدن است که توسعه امکانات آن، تجاری سازی، افزایش تولید از عمده آن ها بوده است.
وی ابراز داشت: هم اینک این پارک در آغاز راه بوده اما شروع پر شتاب و موثری داشته است و توانمند سازی آن ها در دستور کار قرار دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: روی آوردن به سمت نوآوری های جدید، دانش بنیان ها به افزایش قدرت اقتصادی منجر خواهد شد و اقتصادی مقاوم است که دانش بنیان باشد.
کلانتری بیان کرد: تولید ماسک یکی از نیاز های اساسی کشور در این روزهای کرونایی است که به همت سورنا ستاری معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری  با اهدای دستگاه تولید ماسک سه لایه به همت به استان، این مهم محقق شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار