اصلاح طلب حامی موحد
مشت و لگد زدن چندساله به حد اقل حقوق و مطالبات مردی بویژه بر پیکر جریان سد آبریز مسبوق به سابقه می باشد ! ولی پشت پا زدن به قول و قرارها از سویی چهره زشتی از شما به یادگار خواهد گذاشت زیرا محال بود چاقو دسته خود را ببرد !
کد خبر: ۹۰۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 17 September 2020

با گذشت بیش از 100 روز از نمایندگی موحد و حضور کم فروغ وی در مجلس و برخی شایعات در خصوص ناتوانی موحد در پیگیری مطالبات مهم و زیربنایی توسعه ای در حوزه 4 شهرستان نوک پیکان انتقادات تند متوجه این نماینده شده است به گونه ای که اکنون برخی از حامیان وی در حال انتقادات صریح هستند!
یکی از پاشنه های آشیل در این مدت برای موحد موضوع سد آبریز بوده است که گویا چندان تحرکی از این نماینده صورت نمی گیرد یا اینکه در این خصوص اطلاع رسانی های درستی نمی شود . از انجایی که اکثر جمعیت حوزه انتخابیه ای که موحد را به مجلس فرستاد منتظر تحقق این مهم هستند بی شک عمده انتقادات از این به بعد می تواند متناسب با عملکرد وی در این خصوص باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلامعلی حیدری کشاورز ، باغدار و زیتون کار نمونه استان که خود را اصلاح طلب و از حامیان پر و پاقرص موحد در زمان انتخابات معرفی می کند در واکنش به اقدامات و عملکرد موحد خطاب به وی نوشت :
ما زیاران چشم یاری داشتیم ... خود غلط بود آنچه می پنداشتیم!
جناب آقای سید محمد موحد نمایمده محترم کهگیلویه چرام و بهمئی در مجلس یازدهم شورای اسلامی ایران
سلام علیکم  
خطابه جنابعالی بعنوان نماینده مجلس شورای اسلامی در میانه غبار آلودگی توجیهات غیره حرفه ای آن جناب علیه اساس حقوق شهروندان حوزه انتخابیه از عجایب روزگار است . نمیتوانم باور کنم که  آن همه وعدهای شما برای توسعه بلاد شاپور امروز بلاش حتی غیر منطبق بر عرف خود خوانده مصادره گردیده تا بجای تامین آب اراضی  انسانهای شریف و محق و عطشان منتظر ، صرفا از ترس احتمال تعطیل شدن چند واحد گاوداریهای پایاب سد بنا نشده  آبریز حق مسلم آبی مصوب را حراج چند پمپ برداشت آب از رودخانه نمائید.
البته مشت و لگد زدن چندساله به حد اقل حقوق و مطالبات مردی بویژه بر پیکر جریان سد آبریز مسبوق به سابقه می باشد ! ولی پشت پا زدن به قول و قرارها از سویی  چهره زشتی از شما به یادگار خواهد گذاشت زیرا محال بود چاقو دسته خود را ببرد !
مدتی چند پیش از این مردم چرام بویژه در حوزه دشت شمالی چرام که از اراضی هدف سد آبریز می باشد ,  کشاورزان بخاطر عدم تامین ۳۰ لیتر بر ثانیه آب مورد نیاز دچار مشکل اساسی در زراعت خود شدند و جنابعالی کمترین توجه به صدای این مردم شریف داشتی و  تنها حمایت آن جناب ۵۰۰ متر لوله پلی اتلین بود که افاقه درد نشد و بخش زیادی از مزارع مردم خشک گردید .
این روزها شاهد جرائم سنگین علیه کشاورزان چرام هستیم بخصوص اینکه تمامی کشاورزان حوزه رود خانه تخار چرام مشمول جریمه سنگین به بهانه برداشت آب از رودخانه شدند ! اما این درحالی است که اخیرا با واسطه گری جنابعالی و اصرار  نماینده بهبهان و استاندار خوزستان , نیز متاسفانه آب منطقه ای استان  ک . ب را ناچار به رها سازی ۵۰ لیتر بر ثانیه  آب سد کوثر برای کشاورزان خوزستان نمودید ! بهر حال ترجیح دیگران بر صاحبخانه تا کی ؟
این روزها مازوت گرمابه اصولگرایی در کهگیلویه آنقدر بدسوز شده که تاریکی حاصله از آن فضای محیط بازارشان را چنان سیاه نموده که چهره دیروز و امروزشان را دگرگون ساخته  و موجب خودزنی آنان بر سفره بی میهمان گردید . اینک ما نه به حمایت از حاج عدل و سید بزرگواری بلکه بواسطه شوری آش سناتور در ذائقه مردم در رویه غلط جاریه ایشان از قول مطالبه گران عرض کنیم" سناتور شفاف باش تا مردم کدر بودنت را بیش از این فاش نسازند و هم قطاران اصولگرایت هم بخاطر کورماتی وعدهای ادوار گذشته جریان خود پس پرده را پنهان دارند و از شرط بندی بر اسب مرده جریان اصولگرایی در این روزها  دست برداند .
حیدری در پایان آورده است: آدمهای ناتوان معلول علت عدم کارایی  معروفان  بدقول جامعه خویشند . ناله آنان را نشنیدن باعث دشنام به زمین و زمان می شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
انتقاد بخاطر یه مشت دلار ..‌ خیلی هم جنابعالی دنبال منافع عمومی نیستید فقط منافع شخصی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
هنوز اولشه بزار هی تیتر بزنن مشکل اینترنت بهمئی و مال ملا و قیام حل شد ! موحد باید گزارش کاری از پروژه های زیر بنایی بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار