فرماندار صحنه با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونا در شهرستان، گفت: هیچ کسی فکر نکند که در امان است، ویروس منحوس به هیچ کسی رحم نمی‌کند.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 17 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،علی‌رضا حیدری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان صحنه، اظهار داشت: وضعیت انتشار ویروس کرونا در صحنه رو به افزایش است و در مرحله قرمز قرار داریم که اگر کنترل نشود باید شاهد از دست دادن عزیزانمان باشیم‌.

وی افزود‌: هیچ کسی فکر نکند که در امان است، کرونا به هیج کسی رحم نمی‌کند و ما وظیفه داریم اقدامات لازم و اساسی را در پیشگیری و مقابله با این ویروس خطرناک انجام دهیم.

فرماندار صحنه در ادامه با توجه قرمز بودن وضعیت کرونا در شهرستان، ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس اختیاری است و در خصوص حضور دانش‌آموزان در مدرسه خانواده‌ها تصمیم گیرنده هستند و در صورت عدم مراجعه به مدارس از کلاس شاد استفاده کنند که از بحث آموزش عقب نمانند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان در این جلسه بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت مستمر اجرای دقیق و هوشمندانه مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در شهرستان دانست و از رئیس بهداشت درمان شهرستان خواست تا نظارت بیشتری بر مدارس شهرستان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشد.

حیدری در پایان، گفت: از مردم شهرستان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انتظار داریم تا مراسم ترحیم در مزار را محدود‌تر برگزار کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار