مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از تشدید برخورد با تخلفات کرونایی تاکسی‌های سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 17 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سجاد سلیمانی با اشاره به شیوع گسترده کرونا در فضاهای بسته با حضور افراد بدون ماسک، گفت: در تاکسی‌ها چنین شرایطی حاکم است و اگر افراد در فضای محدود تاکسی از ماسک استفاده نکنند، امکان انتقال این ویروس تشدید می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ پروتکل های بهداشتی به تمامی رانندگانی تاکسی سطح شهر گفت: در حال حاضر حدود 9300 تاکسی شامل تاکسی های مسیری، گردشی و خودروهای آژانس در سطح شهر فعال هستند که تمامی پروتکل های بهداشتی به آنها اعلام شده است.

سلیمانی تصریح کرد: از جمله مهمترین این پروتکل ها استفاده از ماسک است که هم راننده تاکسی و هم سرنشینان ملزم به رعایت آن هستند.

وی از تشدید برخورد با تخلفات کرونایی تاکسی های شهر خبر داد و افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کمیته مقابله با کرونای سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه، مقرر شد در صورت مشاهده رانندگان تاکسی بدون ماسک، در مرحله اول سه روز خودروی آنها توقیف شود.

این مسئول افزود: در صورت تکرار مجدد این تخلف، این بار راننده تاکسی به کمیته انضباطی معرفی شده و بر اساس رای این کمیته از تعهد محضری، تعلیق از کار به مدت سه تا شش ماه و یا حتی لغو پروانه اعمال می‌شود.

سلیمانی با اشاره به فعالیت چهارگشت بازرسی تاکسیرانی در سطح شهر گفت: در این زمینه از مردم می خواهیم که چشم و گوش تاکسیرانی بوده و تخلفات را گزارش دهند.

وی افزود: مردم می توانند برای اعلام تخلفات کرونایی رانندگان تاکسی، موضوع را به سامانه 133 گزارش دهند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه همچنین از مردم خواست خودشان نیز پروتکل ها را رعایت کرده و حتما هنگام سوار شدن در تاکسی از ماسک استفاده کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار