کد خبر: ۹۰۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹ 16 September 2020
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ درصد اعتبار اسناد خزانه در این استان پیش از موعد جذب شده که حاصل هماهنگی و تلاش دستگاه های اجرایی بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، حسین کلانتری روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جذب اسناد خزانه از استان های پیشرو محسوب می شود.
وی با اشاره به مولد سازی و فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی، افزود: می طلبد تمامی دستگاه های اجرایی در اجرای این امر بکوشند و اموال مازاد خود را معرفی کنند زیرا این اموال مازاد، هزینه های اضافی برای دستگاه اجرایی ایجاد می کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این خصوص ۹۰۰ میلیارد ریال فروش اموال مازاد برای استان دیده شده که از طریق ان باید پاداش پایان خدمت، مطالبات بازنشستگان و تامین ۵۰ درصد فوق العاده تامین شود.
کلانتری ابراز داشت: همچنین دستگاه های اجرایی باید توجه ویژه ای به طرح های جهش تولید و طرح های اقتصاد مقاومتی داشته باشند و در اجرا و تکمیل آن ها اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ابراز داشت: ۳۳ پروژه جهش تولید در سه بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری در استان وجود دارد که به صورت هفتگی برای تسریع در روند اجرای آن ها جلساتی برگزار می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با اجرای طرح های مذکور استان از لحاظ ایجاد اشتغال، درآمدزایی، توسعه زیرساخت ها و رفاهی رشد قابل توجهی خواهد داشت.
کلانتری بیان کرد: نیاز است دستگاه های اجرایی استان تمامی املاک خود را مستند سازی کنند و مهلت آن ها برای مستند سازی املاک شان تا پایان سال جاری خواهد بود. 
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: به منظور اجرای سند اشتغال زایی روستایی در ۴۵۵ روستای کهگیلویه و بویراحمد که سهم این استان تعیین شده، سالانه ۹۱ روستا مورد مطالعه قرار می گیرد.
علی سلحشوری افزود: تاکنون ۳۱۹ روستا در استان مورد مطالعه قرار گرفته و ۱۶۰ روستای دیگر که باقی مانده نیز کار مطالعه آن ها تا پایان سال به اتمام می رسد.
وی تاکید کرد: علاوه بر این تعداد ۱۶ روستای دیگر یعنی بیش از سهمیه تعیین شده در استان بررسی خواهد شد.
مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اسناد خزانه به استان اعلام شد که ۱۰۰ درصد این اسناد هم اینک جذب شده است.
غضنفر آرام افزود: امسال نیز یک هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال به استان ابلاغ شده که تخصیص آن به استان داده شده و مدیران استانی هر چه سریع تر برای جذب ان ها باید اقدام کنند.
وی ابراز داشت: در زمینه نهاتر در استان سال ۹۸نسبت به سال ۹۷ نزدیک به ۳۰۰ درصد رشد داشته است و از ۳۶۰ میلیارد ریال به یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار