کد خبر: ۹۰۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 16 September 2020
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرسنل و کارکنان دارای بیماری زمینه ای، هفته آینده دورکاری کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری عصر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا، افزود: نگرانی در حوزه کادرهای درمانی وجود دارد و امید است کاهش آمار مراجعه و بستری را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تمام دنیا درگیر این بیماری است، اظهار کرد: تأکیدات در همه مناطق بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به معنای واقعی است.
استاندار گفت: استان نیز در چند بخش آسیب پذیر بوده که باید کنترل اجتماعات و تحقق فاصله گذاری‌های اجتماعی را داشته باشیم.
کلانتری با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های بهداشتی برای کنترل و پیشگیری کرونا استفاده شود، اظهار کرد: در آرامستان ها باید نگاه مناسب‌تری به رعایت پروتکل‌ها شکل بگیرد.
کلانتری تصریح کرد: باید نگاه در سطوح مختلف جامعه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد و نقش رسانه‌ها در تذکر، آگاهی بخشی و تشویق‌ها محسوس است.
کلانتری با اشاره به اینکه در حوزه خانه سالمندان با لطف الهی، ورود به موقع و کنترل مناسب شیوع از بروز یک فاجعه جلوگیری شد، گفت: عملکرد بخش‌های متولی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و روند درمان مبتلایان در خانه سالمندان قابل تقدیر بود.
به نقل از مهر استاندار به برخی گزارشات دریافت شده از تجمعات و عدم رعایت پروتکل‌ها در برخی آزمایشگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: باید اقدامات کنترلی در این راستا به نحو مطلوب شکل بگیرد.
وی با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش اجباری به حضور در کلاس‌ها وجود نداشت، گفت: وظیفه دولت و مسئولین فراهم سازی تمام امکانات و مدل‌های آموزش بوده و خانواده‌ها نیز باید بهترین انتخاب را داشته باشند.
کلانتری گفت: سلامت دانش آموزان اولویت ما بوده و در این راستا گام خواهیم برداشت.
کلانتری با تاکید بر اینکه مردم به هشدارهای بهداشتی توجه می‌کنند، ابراز داشت: نگاه حداکثری به رعایت پروتکل‌ها خروجی بسیار مؤثری را رقم خواهد زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار