کد خبر: ۸۹۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 09 September 2020
فرماندار بویراحمد از تعطیلی جمعه بازار یاسوج به دلیل وضعیت بیماری کرونا خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شاهرخ کناری در نشست استانی ستاد کرونا گفت: از مجموعه ۲۹ هزار و ۹۰۰ نمونه ۱۲ هزار مورد مربوط به شهرستان بویراحمد بوده و از مجموعه ۶ هزار و ۱۹۲ نفر که به کرونا مبتلا شدند ۲ هزار و ۶۷۸ مورد معادل ۳۳ درصد مربوط به شهرستان بویراحمد است.
فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه از مجموعه ۹۰ فوتی بیماری کرونا ۳۰ نفر مربوط به شهرستان بویراحمد است، افزود: صنوف پر تجمع و پر ریسک استان ۲۰ روزی است که تعطیل شده و بنا به درخواست، صنوف جمعه بازار یاسوج با ۹۰۰ واحد صنفی از امروز تعطیل می‌شود.
وی با بیان اینکه وضعیت رعایت پروتکل‌ها بین ادارات و بانک‌ها بیشتر شده افزود: پروتکل‌ها در ادارات پست، شرکت توزیع نیروی برق، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و مالیات به خوبی رعایت نمی‌شود.
این مسوول بیان کرد: طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان صنوف آرایشگاه‌ها، موبایل فروشان، باشگاه‌های ورزشی که تعطیل هستند از روز شنبه با رعایت پروتکل‌های شروع به کار کنند.
وی از فک پلمب باغات آبشار یاسوج انتقاد کرد و گفت: شهرداری و میراث فرهنگی گزارشی در این خصوص ارائه دهند تا با متخلفان برخورد شود.
کناری بر افزایش ظرفیت غسالخانه شهرداری یاسوج تاکید کرد و یادآور شد: وضعیت بازگشایی مدارس مطلوب نیست. مدرسه‌ای در مهریان بویراحمد ۴۰۰ دانش‌آموز دارد که سرویس بهداشتی مناسبی نداشت و حتی مایع دستشویی برای شستن دست بچه‌ها وجود ندارد.
وی در خصوص پاساژها گفت: برای پاساژها مدیر گذاشتیم و هر پاساژی که رعایت نکند پلمب می‌شوند.
فرماندار بویراحمد در پایان با اینکه تقریبا ۷۰ درصد مردم ماسک می‌زنند، خاطرنشان کرد: تاکید ما حضور دو سوم کارکنان در ادارات هستند. / فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار