رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز از اضافه شدن 14 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در شهرستان نی‌ریز خبر داد و شمار مبتلایان به این بیماری را 241 مورد اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 08 September 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، دکتر داور آل‌داود با بیان این که از این تعداد 6 نفر زن و هشت نفر مرد هستند عنوان کرد: سن این افراد بین 2 ساله تا 48 ساله است و فقط یک مورد 84 سال سن دارد.

این متخصص قلب و عروق همچنین از افزایش موارد بستری و بیماران بدحال خبر داد و گفت: در حال حاضر 8 مورد در بیمارستان بستری هستند و وضعیت شهرستان نی‌ریز قرمز شده است.

وی با اشاره به این که دو کودک دبستانی در این بین دیده می‌شوند افزود: لازم است تا موارد بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و توجه به نحوه رعایت بهداشت در مدارس از سوی مدیران جدی گرفته شود.

او در ادامه ضمن تأکید بر این که قرمز شدن شهرستان نتیجه رعایت نکردن نکات بهداشتی در تجمعات اخیر و حضور مسافران بیمار در شهرستان بوده است، اظهار داشت: متأسفانه این بیماری در هر فردی از جامعه به صورت متفاوت اثر می‌گذارد؛ در بعضی افراد بی‌علامت است و در بعضی منجر به مرگ می‌شود. پس ناقل بودن و رعایت نکردن مسائل بهداشتی می‌تواند جان عزیزانمان را به خطر بیاندازد.

دکتر آل داود افزود: در خصوص شرایط برگزاری کلاسهای درس، نفرات حاضر در کلاس و موارد بهداشتی، آموزشهای لازم داده شده است. ولی در این شرایط تصمیم حضور یا عدم حضور در کلاس با والدین دانش‌آموز است.

گفتنی است از 241 مورد مثبت شده ابتلا به کرونا ویروس در شهرستان، تاکنون 181 مورد بهبود یافته‌اند و 3 مورد فوتی به ثبت رسیده است.

برچسب ها: کرونا ، نی ریز ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار