مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:بر اساس این آمار از ابتدای اپیدمی تا کنون تعداد موارد فوت در شهرستان کرمانشاه به ۳۰۹ نفر ، در اسلام آباد غرب به ۴۸ نفر و در هرسین به سه نفر رسید.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 08 September 2020

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۴۴ نفر رسید.

وی خاطر نشان کرد:در شبانه روز گذشته ۲۱ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۷۵۸ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: هم اکنون ۲۱۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستندو تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان سه نفر می باشد که از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

محمدی تصریح کرد:در شبانه روز گذشته در شهرستانهای اسلام آباد غرب و هرسین نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی ابراز داشت:از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱۲۳۳ نفر بستری و ۱۰۴۷۷ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۵۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در پایان گفت: با توجه به آغاز فصل پاییز و شیوع ویروس آنفلوانزا و کرونا با هم از مردم خواستار رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی هستیم تا بتوانیم این پیک را با موفقیت و کمترین آمار مبتلایان پشت سر بگذاریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار