محمود رضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بر مبنای تصمیماتی که در ستاد ملی و استانی اتخاذ شده اقدامات بسیار خوبی برای مقابله با کرونا در استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 08 September 2020

دکتر محمود رضا مرادی در گفتگو با تابناک کرمانشاه اظهار کرد:استفاده از مجرب ترین نیروها در بیمارستان های مخصوص بیماران کرونایی و ارائه بهترین خدمات به این بیماران از مهمترین اولویت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای مقابله با این ویروس اقداماتی از قبیل جدا کردن بخش بیماران مبتلا به کرونا که علائم شدید بیماری را دارند از سایر بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ها، مجزا نمودن ورودی بیماران کرونایی از غیر کرونایی در مراکز درمانی، عدم فعالیت پرستاران و پزشکان بخش های کرونایی در دیگر بخش های دیگر در مدت زمان شیفت کاری خود از مهمترین این اقدامات بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در خصوص ارجاع بیماران با علائم بسیار شدید کرونا در شهرستان ها به بیمارستان های ویژه کرونا در مراکز استان ها، دیدن به موقع سی تی اسکن های انجام شده توسط پزشک جهت تشخیص لازم و سریع بیماری، ارائه نتایج آزمایش Pcr انجام شده در کوتاه ترین زمان ممکن نیز  از دیگر اقدامات انجام شده و در حال انجام می باشد.

مرادی خاطر نشان کرد:امیدواریم با تلاش های همکاران ستاد مدیریت کرونای دانشگاه و ارائه خدمات مطلوب به بیماران کرونایی در بیمارستان ها و همچنین رعایت جدی پروتکل های بهداشتی از سوی مردم ، موارد ابتلا به کرونا در استان روند کاهشی را طی کند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار