فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون مورد مثبتی از کرونا در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان مشاهده نشده است.
کد خبر: ۸۹۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 07 September 2020

دکتر فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه اظهار داشت:‍ با توجه به شیوع ویروس کرونا  بهزیستی به مددجویان تحت پوشش خدماتی را ارایه داده است بطوریکه پس از اعلام شیوع این ویروس بلافاصله کمیته مدیریت بحران را تشکیل دادیم و پروتکل های بهداشتی را تهیه و تدوین کردیم و در اختیار مراکز تحت نظارت گذاشتیم.

وی خاطر نشان کرد:طی دو مرحله کمک پنج میلیون ریالی سازمان بهزیستی به ازای هر مددجو مقیم در مراکز نگهداری برای تهیه اقلام بهداشتی مقابله با کرونا و همچنین تهیه رژیم غذایی واریز شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود:در استان کرمانشاه تعداد ۷۶ مرکز مشاوره با نظارت بهزیستی مشغول فعالیت هستند و خدمات حضوری را به مردم در زمینه های مختلف ارائه می دهند.

رضوان مدنی با اشاره به فعالیت خط تلفن رایگان ۱۴۸۰(صدای مشاور) بهزیستی،تصریح کرد:شهروندان می توانند از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل با این سامانه تماس بگیرند و خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف خانوادگی، تحصیلی، روانشناسی، شغلی، ازدواج، و ...غیره را دریافت کنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار