نماینده مردم فسا با اشاره به ابعاد نظارت میدانی نمایندگان از مناطق مختلف کشور،گفت: نظارت میدانی نمایندگان می‌تواند سدی در برابر برخی بی‌عدالتی باشد.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 06 September 2020
به گزارش تابناک فارس: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس گفت: بازدید و بررسی مشکلات مردم از نزدیک در تصمیم‌گیری‌ها و تصویب قوانین موثر است.
 
نماینده مردم فسا درمجلس شورای اسلامی،افزود: حمایت از نظارت میدانی نمایندگان، بازدید و بررسی مشکلات مردم از نزدیک در تصمیم‌گیری‌ها و تصویب قوانین موثر است و در واقع بازدید اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی نمایندگان از خوزستان جز وظایف نمایندگی آنها محسوب می‌شود.
 
فیروزی باتاکید براینکه مسئولان باید به میدان بیایند و مشکلات مردم را از نزدیک ببینند،ادامه داد: نمایندگان در نظارت‌های میدانی با مشکلات و مسائل مردم به صورت دقیق آشنا شده و راهکارهای مربوط به رفع این مشکلات را  پیگیری می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند مجلس انقلابی درکنار آنها باشد،خاطرنشان کرد: دکتر قالیباف به وعده خود درباره نظارت میدانی عمل کرده است و تأثیرات مثبت نظارت های میدانی را به زودی خواهیم دید.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان با بازدید از شهرهای مختلف کشور به صورت ریشه‌ای در راستای حل مشکلات مردم  اقدام خواهند کرد. اگر مجلس با تمام ظرفیت خود به میدان بیاید و رئیس مجلس نیز برای بازدید در میدان باشد،در پویایی مسئولان بومی و استانی تاثیرمثبت خواهد گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار