بهمن مرادنیا استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: مردم کردستان همچنان از برکات سفر رهبری سال ۸۸ به استان بهره‌مند می‌شوند که امسال کمک قابل‌توجهی به جاده سنندج مریوان شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 03 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان ، همن مرادنیا در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان که با حضور حجت‌الاسلام محمدیان رئیس شورای نمایندگان ولی فقیه نهاد رهبری، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، تعدادی از مسوولان کشوری و استانی و روحانیون شیعه و سنی در سالن شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور دبرگزار شد، اظهار داشت: یقینا این انتصاب مبارک و فرخنده برای کردستان است که خداوند لطف و کرم و توفیقاتشان را همراه ایشان سازد.
وی افزود: آیت‌الله حسینی‌شاهرودی یک دهه در استان کردستان خدمت کردند که مردم‌داری، حسن خلق، رفتار محترمانه با آحاد مرد و تواضع از ویژگی‌های بارز این عزیز است.
استاندار کردستان خاطرنشان کرد: همواره ارتباط حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با مردم و مجموعه مدیران و پیگیری قابل توجه و در پیگیری موضوعات و مشکلات استان همیشه پای کار بودند.
وی اظهار کرد: از طرف خود و تمام مدیران استان از خدمات و تلاش‌های صادقانه ایشان تشکر می‌کنم و برای ایشان در تمام مسئولیت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.
مرادنیا افزود: ما هنوز از برکات سفر رهبر معظم انقلاب در استان بهره‌مند هستیم و اعتبارات ویژه‌ای برای پروژه‌های مختلف از جمله مسیر سنندج ـ مریوان دریافت کردیم.
وی اظهار کرد: امسال برای همین پروژه 70 میلیارد تومان کمک دریافت کرده‌ایم هنوز این عنایات باقی و اتصال برقرار است.
مرادنیا تصریح کرد: سال گذشته که به خاطر برگزاری کنگره شهدای کردستان خدمت حضرت آقا رسیدیم فرمودند، «بروید برای توسعه کردستان بجنگید و یقه بگیرید» که ما نیز برای تحقق این فرمان تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای خدمت در استان به کار گرفته و کارهای زیربنایی ارزشمندی در این استان در حال انجام است و درخواست ما از نماینده ولی فقیه استان کردستان این است که با همراهی و همدلی که با مجموعه مدیران توسعه کردستان را که از مطالبات رهبری است تحقق ببخشیم.
استاندار کردستان اضافه کرد: کردستان با تقدیم 5 هزار و 400 شهید لایق بهترین خدمات است و باید با تمام توان در مسیر خدمت به مردم این استان تلاش کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار