کد خبر: ۸۹۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 03 September 2020

 

ضرورت ثبات در مدیریت شهری برای توسعه رشت

رشت- رئیس شورای شهر رشت بر ضرورت حفظ ثبات در مدیریت شهری برای توسعه و حل مشکلات این شهر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یکصد و شصتمین جلسه شورای شهر رشت عصر امروز (چهارشنبه) با موضوع سوال از شهردار رشت در دفتر این شورا با حضور اعضا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با بیان اینکه داشتن آگاهی و معرفت بسیار مه بوده و آزادی نتیجه آگاهی است، اظهار کرد: امام حسین (ع) برای آزادی مردم این مسیر پر خطر رو طی کرد و آن حادثه تلخ اتفاق افتاد.

احمد رمضانپور با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان با رعایت دستور العمل های بهداشتی، افزود: از مردم برای همراهی و مشارکت در این زمینه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی ضمن گرامیداشت روز بهورز و با بیان اینکه بهورزان با هدف کمک رسانی به روستاییان و تحقق اهداف جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، گفت: امروز ارتقای شاخص‌های بهداشت کشور در گرو فعالیت‌های این قشر زحمتکش است.

رمضانپور با اشاره به طرح سوال از شهردار رشت و با بیان اینکه امیدوارم شرایطی فراهم شود این موضوع خاتمه یافته و شاهد ایجاد ثبات در مدیریت شهری باشیم، تصریح کرد: نبود ثبات در مدیریت شهری آسیب‌های فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

وجود ابهام در هزینه‌ها و انتصابات شهردار رشت

در ادامه این جلسه بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت که در جلسه گذشته طرح سوال از شهردار رشت را مطرح کرده بود، اظهار کرد: به عنوان یک عضو شورا وظیفه نظارتی بر عملکرد مدیریت شهری داشته و در زمان مناسب قطعاً طرح سوال خواهم کرد.

وی با اشاره به موضوعات حول محور شهردار رشت، افزود: با توجه به بازسازی مسکن شهرداری چه ضرورتی داشته که شهردار خانه‌ای ۹۰۰ میلیون تومان رهن کند که نیمی از آن را شهرداری و نیم دیگر از یکی از اعضای قرض گرفته شود.

ذاکری همچنین به موضوع انتصاب مشاوران از سوی شهردار نیز اشاره کرد و گفت: شهردار مشاورین خود را بر چه اساسی انتخاب کرده و منابع مالی و دستمزد آنها از کجا تأمین می‌شود.

در ادامه نیز هر کدام از اعضای شورای شهر نسبت به پاسخ‌های ارائه شده از سوی شهردار رشت واکنش نشان داده و در پایان این جلسه نیز شش نفر از اعضا از پاسخ‌های شهردار قانع نشده و طرح وصول استیضاح در جلسه دیگر شورا شهر رشت کلید خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار