رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم از پنج انتصاب در این هیأت ورزشی و برگزاری دوره تئوری درجه سه مربیگری رزمی در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 01 September 2020

به گزارش تابناک قم، علی یزدی اظهار کرد: رزمی در قم هم علاقمندان و هم قهرمانان زیادی دارد و هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی در کمیته‌های مختلف هیأت با بهره‌گیری از افراد با تجربه و با دانش سعی در ارائه بهترین خدمات به مخاطبان پرتعداد خود و تداوم حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت رزمی است.

وی با اشاره به پنج انتصاب در این هیأت ورزشی، اضافه کرد: در این انتصاب‌ها سعید الله‌دادی مسئول کمیته بازرسی هیات شد و بنا به پیشنهاد نایب‌رئیس هیات، خانم دکتر سلطانی به عنوان مسئول کمیته بازرسی بخش بانوان و خانم داورپناه به عنوان مسوول کمیته تحقیق و پژوهش بانوان هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم مسوولیت گرفتند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم افزود: همچنین استاد سیدحسین موسوی به عنوان مسئول کمیته تحقیق و پژوهش هیات و استاد مجید گایینی به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی هیات فعالیت خواهند کرد.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری دوره تئوری درجه سه مربیگری خبر داد و ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری کلاس‌های حضوری، تلاش اداره کل ورزش و جوانان مبنی بر بسترسازی فضای مجازی و تشکیل این دوره در فضای مجازی، به زودی نحوه برگزاری این دوره به شکل مجازی به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

یزدی همچنین به برگزاری مراسم تجلیل از مسوول انجمن سامبو استان قم اشاره و عنوان کرد: در جلسه‌ای که در فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی محلی برگزار شد توسط دکتر عباس‌علی اکبری رئیس انجمن سامبو کشور با اهدای لوح تقدیر از زحمات استاد مرتضی شیخی مسئول انجمن سامبو استان قم تقدیر شد.

وی در ادامه از آغاز ثبت‌نام عضویت رزمی‌کاران در بانک اطلاعات فدراسیون انجمن‌های هنرهای رزمی خبر داد و بیان کرد: متقاضیان برای دریافت کارت عضویت می‌توانند با مراجعه به سایت فدراسیون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند زیرا داشتن این کارت برای تمام رزمی‌کاران، مربیان و داوران الزامی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار