کد خبر: ۸۹۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ 26 August 2020

با هدف آمادگی برای سال تحصیلی جدید مانور بازگشایی مدارس در بیش از ۲ هزار آموزشگاه کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، در آئین‌های جداگانه در ۱۳ منطقه استان، مانور بازگشایی مدارس با نواختن زنگ ایثار وشهادت برگزار شد.
مدیرکل آموزش وپرورش این استان در آئین نمادین این زنگ در مدرسه راهنمایی فرهنگیان دخترانه یاسوج گفت: سال تحصیلی همزمان با سراسر کشور ۱۵ شهریور آغاز می‌شود.
هادی زارع پور افزود: با توجه به تصمیم ستاد کرونا در استان واعلام ۳ وضعیت سفید، زرد و قرمز در استان مدارس به ترتیب به صورت حضوری، ترکیبی و غیرحضوری برگزار می‌شوند.

وی ادامه داد: ۴۳ درصد دانش آموزان استان زیر ۱۰ نفر جمعیت دارند که بیشتر در روستا‌ها و مناطق عشایری هستند وبا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری وجود دارد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: در هر مدرسه ۲ برنامه درسی در قالب حضوری وغیرحضوری تدریس و با توجه به شرایط در طول سال اجرا می‌شود.

هادی زارع پور بیان کرد: در وضعیت زرد طرح حضور در روز‌های زوج و فرد اجرا می‌شود و دانش آموزان به صورت غیرحضوری وحضوری از آموزش‌ها استفاده می‌کنند.
وی ادامه داد: همچنین از طریق شبکه آموزش و شبکه استانی آموزش‌ها از طریق تلویزیونی ارائه می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان هم گفت: تهیه درس نامه، تولید محتوای آموزشی و بارگذاری در سایت گروه‌های آموزشی از برنامه‌های آموزش غیرحضوری در طول سال تحصیلی است.
ایوب رضایی افزود: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهر یاسوج کمبود فضای آموزشی در بویراحمد به ویژه در حاشیه شهر یاسوج وجود دارد. / صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار