کد خبر: ۸۸۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 18 August 2020

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده باشگاه بارسلونا پس از اخراج کیکه ستین همچنان ادامه دارد. هنوز 24 ساعت از برکناری ستین نگذشته است که از رونالد کومان به عنوان جانشین قطعی او نام برده می‌شود. اکنون اما گمانه‌زنی‌ها از مرحله معرفی گزینه‌های احتمالی جانشینی ستین وارد فاز معرفی خریدهای مورد نظر مربی جدید کاتالان‌ها شده است.

طبق ادعای نشریه «Le10Sport» بارسلونا نه تنها رونالد کومان را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرده بلکه این مرد هلندی نام هموطنش دنی فن‌دبیک، هافبک تیم آژاکس را در صدر لیست خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است.

فن‌دبیک تابستان سال گذشته گزینه اصلی رئال مادرید برای تقویت خط میانی بود اما تصمیم گرفت که در این تیم بماند. حالا گفته می‌شود که بارسلونا قصد دارد که این هافبک ملی‌پوش را به خدمت بگیرد. در واقع این خواسته رونالد کومان است که فن‌دبیک را در کنار دیگر ستاره هلندی خط میانی بارسلونا، فرنکی دیونگ قرار دهد.

تیم فوتبال آژاکس , تیم فوتبال بارسلونا ,

فن‌دبیک 23 ساله که محصول آکادمی باشگاه آژاکس است، در 175 بازی‌اش برای تیم پایتخت هلند، 41 گل زده و 33 پاس گل داده است.

در حالی که از فن‌دبیک به عنوان اولین خرید تابستان رونالد کومان پس از انتصاب او به عنوان سرمربی بارسلونا یاد می‌شود، گفته می‌شود که باشگاه آژاکس تمایل دارد لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای بارسایی‌ها را به به آمستردام برگرداند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار