اسکای اسپورتز گزارش داد رونالد کومان شخصاً با انتقالش به بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم موافقت کرده و حالا همه چیز منوط به مذاکرات بارسا و فدراسیون فوتبال هلند است.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 18 August 2020

به گزارش تابناک سمنان: با اخراج کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا به نظر می رسد رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند گزینه اصلی جانشینی او است. درحالیکه مذاکرات بارسا با هلندی ها آغاز شده شبکه اسکای اسپورتز گزارش داد که کومان شخصاً موافقت خود را با انتقال به نوکمپ اعلام کرده و حالا این انتقال در گروی نتیجه نهایی مذاکرات تیم کاتالان با مقامات فدراسیون فوتبال هلند است.

 

 

کومان که در زمان فوتبال خود یکی از ستاره‌های مشهور بارسلونا بوده به گزارش رسانه‌ها گزینه محبوب بارتومئو رئیس بارسا است و در اسپانیا گفته می‌شود ظرف چند روز آینده انتصاب او به سمت سرمربی بلوگرانا رسماً اعلام خواهد شد. 

باشگاه بارسلونا بعد از اخراج ستین در بیانیه ای گفته بود: " این اولین تصمیم در مجموعه سیاستهایی است که برای تغییر ساختار باشگاه در دستور کار قرار گرفته. سرمربی ما ظرف روزهای آینده معرفی شده و با مدیر فنی باشگاه مسئولیت اجرایی کردن تصمیمهای مدیریتی را عهده دار خواهد شد".

 

 

با اینحال اسکای مدعی است فدراسیون فوتبال هلند از باشگاه کاتالان خواستار آن است که در ازای جدا کردن کومان از تیم ملی این کشور به فدراسیون این کشور غرامت پرداخت کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار