مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در هنگام بازدید و ملاقات با سرپرست جدید امور پژوهش ضمن تبریک به مناسبت انتصاب وی در واحد پژوهش، بیان داشت: امور پژوهش و تعریف پروژه‌های پژوهشی متناسب با نیاز سازمان‌ها می‌تواند تحولات عظیمی را بوجود آورده و زمینه ساز ارائه خدمات و تولیدات خلاقانه باشند.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 15 August 2020

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در اين گفتگو و بازديد نقش واحد پژوهش را حياتي دانست و گفت : امروزه فعالیت‌های پژوهشی دیگر هزینه محسوب نمی‌شود بلکه نوعی سرمایه‌گذاری تلقی مي گردد بطوری که میزان این سرمایه‌گذاری در سطح سازمان ها و بنگاه‌های اقتصادی روز به روز در حال افزایش است و میزان سرمایه‌گذاری در این بخش ، شاخصی برای توسعه یافتگی آنها به شمار می‌آید.
وي افزود : براي توسعه يافتگي سازمان ها تعريف پروژه هاي پژوهشي كاربردي بسيار اهميت دارد و با اين اقدام و رفع نقاط ضعف اثر بخشي سازمان ها چندين برابر افزايش مي يابد چون شناسايي عارضه موجب مي گردد درمان آن مورد توجه مديران قرار گيرد.
فعله گري در قسمت بعدي سخنان خود به اهميت بهينه مصرف كردن منابع انرژي اشاره كرد و اظهار داشت : ارزيابي ميزان مصارف انرژي در سازمان ها و بنگاه هاي توليدي براي كاهش هزينه ها از اهميت والايي برخوردارست و بايستي واحد پژوهش مصارف سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي را از لحاظ حجم مصارف كنترل و تغييرات مصارف در تمام زمينه ها را پايش نمايد و در هنگام مشاهده اختلالات يا تغيير مصرف ضمن بررسي دقيق با اقدام اصلاحي در جهت رفع آن قدم بردارد.
وي يادآور شد : شركت گاز استان كردستان به عنوان دبير كميته بهينه سازي مصرف انرژي استان وظيفه خطيري به عهده دارد كه علاوه بر رعايت استانداردهاي مصرف انرژي و سرآمد شدن در بين تمام سازمان ها ، بايستي براي كاهش مصرف منابع انرژي برنامه راهبردي براي كل سازمان هاي استان بخصوص اعضاي كارگروه تدوين نمايد.
مدير عامل شركت گاز استان كردستان در ادامه اظهاراتش در مورد اهميت مديريت دانش در سازمان ها چنين گفت : مديريت دانش فرآیند علمي است که با تعامل سازنده با نيروي انساني ، دانش و تجربه فرد را در يك فرآيند سيستمي ثبت مي نمايد تا سرمایه های اطلاعاتی سازمان در طي زمان نابود نگردد كه بايستي رئيس پژوهش در براي نهادينه كردن اين فرآيند تلاش مضاعفي را به خرج دهد.
در ادامه اين ديدار سركار خانم نظري سرپرست جديد امور پژوهش ضمن عرض خير مقدم به مدير عامل شركت گاز استان كردستان و تشكر به مناسبت اين انتصاب گفت : مديريت دانش در سازمان ها بسيار با اهميت بوده و بايستي ثبت دانش به صورت فرآيند كاري تبديل گردد و نهادينه اين تفكر سيستمي نياز به فرهنگ سازي گسترده اي در سطح سازمان دارد .
وي افزود : مديريت دانش از وظايف كليدي و حساس در هر سازمان است كه به حفظ دانش و تجربه سازنده حاصله از سال ها فعاليت سازمان ها كمك شاياني مي نمايد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در این گفتگو و بازدید نقش واحد پژوهش را حیاتی دانست و گفت:: امروزه فعالیت‌های پژوهشی دیگر هزینه محسوب نمی‌شود بلکه نوعی سرمایه‌گذاری تلقی می‌گردد بطوری که میزان این سرمایه‌گذاری در سطح سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی روز به روز در حال افزایش است و میزان سرمایه‌گذاری در این بخش، شاخصی برای توسعه یافتگی آن‌ها به شمار می‌آید.
وی افزود: برای توسعه یافتگی سازمان‌ها تعریف پروژه‌های پژوهشی کاربردی بسیار اهمیت دارد و با این اقدام و رفع نقاط ضعف اثر بخشی سازمان‌ها چندین برابر افزایش می‌یابد، چون شناسایی عارضه موجب می‌گردد درمان آن مورد توجه مدیران قرار گیرد.
فعله گری در قسمت بعدی سخنان خود به اهمیت بهینه مصرف کردن منابع انرژی اشاره کرد و اظهار داشت: ارزیابی میزان مصارف انرژی در سازمان‌ها و بنگاه‌های تولیدی برای کاهش هزینه‌ها از اهمیت والایی برخوردارست و بایستی واحد پژوهش مصارف سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی را از لحاظ حجم مصارف کنترل و تغییرات مصارف در تمام زمینه‌ها را پایش نماید و در هنگام مشاهده اختلالات یا تغییر مصرف ضمن بررسی دقیق با اقدام اصلاحی در جهت رفع آن قدم بردارد.
وی یادآور شد: شرکت گاز استان کردستان به عنوان دبیر کمیته بهینه سازی مصرف انرژی استان وظیفه خطیری به عهده دارد که علاوه بر رعایت استاندارد‌های مصرف انرژی و سرآمد شدن در بین تمام سازمان‌ها، بایستی برای کاهش مصرف منابع انرژی برنامه راهبردی برای کل سازمان‌های استان بخصوص اعضای کارگروه تدوین نماید.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه اظهاراتش در مورد اهمیت مدیریت دانش در سازمان‌ها چنین گفت:: مدیریت دانش فرآیند علمی است که با تعامل سازنده با نیروی انسانی، دانش و تجربه فرد را در یک فرآیند سیستمی ثبت می‌نماید تا سرمایه‌های اطلاعاتی سازمان در طی زمان نابود نگردد که بایستی رئیس پژوهش در برای نهادینه کردن این فرآیند تلاش مضاعفی را به خرج دهد.
در ادامه این دیدار سرکار خانم نظری سرپرست جدید امور پژوهش ضمن عرض خیر مقدم به مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان و تشکر به مناسبت این انتصاب گفت:: مدیریت دانش در سازمان‌ها بسیار با اهمیت بوده و بایستی ثبت دانش به صورت فرآیند کاری تبدیل گردد و نهادینه این تفکر سیستمی نیاز به فرهنگ سازی گسترده‌ای در سطح سازمان دارد.
وی افزود: مدیریت دانش از وظایف کلیدی و حساس در هر سازمان است که به حفظ دانش و تجربه سازنده حاصله از سال‌ها فعالیت سازمان‌ها کمک شایانی می‌نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار